Klacht ATAG Nederland: Geen contact te krijgen
Details
Klacht
Wij hebben 4 weken geleden onze nieuwe keuken gekregen inclusief alle apparatuur van Pelgrim.Helaas kreeg de monteur de plafondunit afzuiging niet in de koof, terwijl deze aan de minimale gestelde afmetingen is.
De keukenzaak is al die tijd al bezig om de vertegenwoordiger aan de lijn te krijgen en heeft al diverse mail gestuurd en echter blijft contact met deze meneer uit.
Ik heb zelf al naar Pelgrim gebeld en kreeg als antwoord dat zij ons niet konden helpen en dat het allemaal via de vertegenwoordiger moet gaan.
Dit zou toch echt niet zo mogen zijn dat dese goede man nergens op reageert en Pelgrim zegt helaas pindakaas.
Gewenste oplossing
Dat er actie ondernomen word en ons verder helpen zodat we onze keuken af krijgen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.