Klacht ATAG Nederland: Geen contact te krijgen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 652228
Gebruiker
Not so happy
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben 4 weken geleden onze nieuwe keuken gekregen inclusief alle apparatuur van Pelgrim.
Helaas kreeg de monteur de plafondunit afzuiging niet in de koof, terwijl deze aan de minimale gestelde afmetingen is.
De keukenzaak is al die tijd al bezig om de vertegenwoordiger aan de lijn te krijgen en heeft al diverse mail gestuurd en echter blijft contact met deze meneer uit.
Ik heb zelf al naar Pelgrim gebeld en kreeg als antwoord dat zij ons niet konden helpen en dat het allemaal via de vertegenwoordiger moet gaan.
Dit zou toch echt niet zo mogen zijn dat dese goede man nergens op reageert en Pelgrim zegt helaas pindakaas.

Gewenste oplossing

Dat er actie ondernomen word en ons verder helpen zodat we onze keuken af krijgen.
Geboden oplossing
Volgens de technische dienst is onze koof te klein. En als er gevraagd word wat de minimale diepte maat moet zijn, kunnen ze hier geen antwoord op geven. Dus zitten wij nog steeds met een mooie keuken maar zonder afzuiging. In deze zit de fout bij Palgrim en niet bij ons en of de keukenzaak. Ben bereid om de rechtsbijstand in te schakelen als hier geen oplossing voor gevonden gaat worden. Want dit is wel heel makkelijk om de schuld bij de consument te leggen, terwijl hun geen duidelijke afmetingen kunnen verschaffen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ATAG Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Schiffelers,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij navraag gedaan. Inmiddels is er contact geweest tussen uw keukenleverancier en onze technische dienst. Uw keukenleverancier inmiddels op de hoogte van de technische informatie en zullen samen met u kijken naar een passende oplossing.

    Nogmaals onze excuses voor het ongemak.


    Met vriendelijke groet,
    Ellen
    Webcare ATAG

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ATAG Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen