Klacht ATAG Nederland: Klantenservice praktisch onbereikbaar

Klachtnummer
# 135638
Gebruiker
busterarjan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vaatwasser binnen garantie defect. Als je via de website een monteur inpland die volgens het schema op de site beschikbaar is krijg je geen bevestiging. Als je dan gaat bellen hang je eerst een uur en dertig minuten in de wachtrij. Als antwoord krijg je dan wat via de website wordt ingepland komt in een wachtrij en hoor je nooit meer iets van. Eerst beschikbare datum die volgens de dame van de klantenservice beschikbaar is om een monteur langs te laten komen is 20 november. Volgens deze dame zou ze per direct een bevestiging van deze afspraak door mailen. Deze mail is tot op heden nog niet ontvangen.
Zou hij ooit nog gerepareerd worden? Of is het service van niks.

De oplossing

Een goed bereikbare klantenservice, en een monteur waar je geen 4 weken op hoeft te wachten voor een product in de garantie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ATAG Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over ATAG Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen