Klacht ATAG Nederland: Klein onderdeel kapot, compleet nieuwe deur in je koelkast!

Edwin Meijndert

Wij hebben een koelkast in gebruik van het merk ETNA. In deze deur zit een flessenrek(bak) waar je, zoals het woord al zegt, flessen in kunt opbergen. Dit flessenrek is bevestigd op vier kleine plastic beugeltjes. Deze zijn kapot gegaan waardoor het flessenrek dus niet meer in deur blijft hangen. Nu heb ik hiervoor de klantenservice van ATAG gebeld. Hun geven aan dat garantie alleen geldt voor alle onderdelen die niet van kunststof, glas of rubber zijn gemaakt. Met andere woorden: alle onderdelen waar je al gebruiker bij kunt komen vallen niet onder de garantie. Nu kan er gediscussieerd worden over het wel of niet gelden van garantievoorwaarden, maar het onderdeel in je koelkast waarvan je verwacht dat mensen daar zware dingen in gaan opbergen op een dusdanige wijze monteren in je koelkast dat is vragen om problemen. Ik moet dus nu een compleet nieuwe deur bestellen die 150 euro moet gaan kosten omdat vier kleine beugeltjes kapot zijn gegaan. Dit vind ik heel raar.

Ik zou graag willen dat ATAG dit probleem op een deugdelijke wijze oplost, en dat is naar mijn mening niet de geboden coulance van 30 procent korting op een nieuwe deur.

ATAG Nederland
    Geachte heer Meijndert,

Na intern overleg mag ik u 50% korting geven op een nieuwe deur.

Wilt u hiervan gebruik maken, neem dan contact met ons op.

Groet Heidi van ETNA webcareteam

Ook een klacht indienen over ATAG Nederland?