Klacht ATAG Nederland: Lekkende vaatwasser

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 592202
Gebruiker
Ikke
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Nieuw keuken met daar in een Atag vaatwasser.
Deze vaatwasser lekte water bij het frontje verschillende keren
Een monteur van Atag lang geweest ! Na de vierde keer is er besloten
Om een nieuwe vaatwasser te plaatsen.

Na 14 weken wachten eindelijk een telefoon dat de vaatwasser binnen was.
Een bedrijf dat door de ATAG ingehuurd was om de vaatwasser om te ruilen
Kon de vaatwasser niet plaatsen omdat het plint niet verwijder was.
Moest de keuken leverancier bellen om de plint te verwijderen .
Nieuwe afspraak met KK montage 3 weken later.
Ben benieuwd of het deze keer gaat lukken er zit namelijk ook een deur gemonteerd op de vaatwasser .
water en afvoer misschien dat ik dan een loodgieter moet bellen!!
Wat een drama van ATAG .
Gewoon de vaatwasser bij de keukenleverancier laten bezorgen zodat zij voor de omruiling kunnen zorgen met kennis van de keuken .
Is maar een idee.

Gewenste oplossing

Is niet meer te verhelpen.
een waarschuwing voor andere die ATAG apparatuur willen aanschaffen

Vaatwasser staat hier in de huiskamer voor 3 weken ticket is gesloten .
Dat is grappig
Geboden oplossing
Blablablabla in tussen staat de vaatwasser nog steeds in de woonkamer . Gevraagd of de keuken leverancier de vaatwasser kon plaatsen !!! Deze vraag was te moeilijke om te beantwoorden
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    ATAG Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer / mevrouw de Smedt,

    Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de service die geleverd is.
    Inmiddels heb ik telefonisch contact met u gehad en hebben wij de melding besproken.
    Op 26 april 2022 staat het monteursbezoek gepland en wij gaan er dan ook vanuit dat het probleem daarmee opgelost zal zijn.

    Met vriendelijke groet,
    Ellen
    Webcareteam ATAG

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ATAG Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen