Opgelost door ATAG Nederland: Mijn stoomoven is verroest

angry Opgelost
Harkje

Ik heb sinds 3,5 jaar een stoomoven van atag. Na 2 jaar was hij al verroest. Atag heeft er toen een nieuwe achterwand in gezet. Nu zijn we 1,5 jaar verder en weer is de achterwand verroest. Ik heb contact opgenomen met atag. Uit coulance willen ze er weer een nieuwe achterwand inzetten. Dit lijkt me geen oplossing want over een jaar zitten we weer met hetzelfde probleem. Daarna kreeg ik van de afdeling consumentenbelangen van atag het aanbod van een nieuwe stoomoven voor 599 euro. Ditvind ik erg veel geld en wie garandeert dat hij dan niet gaat roesten. Daar krijg ik geen antwoord op. Heel lastig vind ik dat je vaak geen antwoord krijgt op je mail. Als je dan belt met de klantenservice kom je ook niet verder. Op 4 Jan heb ik mijn klacht doorgegeven. Het is nu 15 Maart en er is nog steeds niets opgelost. Dit vind ik geen klantenservice.

Snel reageren en mijn probleem naar tevredenheid oplossen

ATAG Nederland
    Beste heer/mevrouw Roijmans,

Vervelend om te lezen dat de stoomoven voor de tweede maal roest vorming geeft op de achterwand en u onze klantenservice als teleurstellend ervaart. Natuurlijk is het nooit de bedoeling geweest u dit gevoel te geven. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Wij hebben telefonisch contact met u gezocht maar u helaas niet kunnen bereiken. Zou u telefonisch contact met ons op willen nemen? Dit kan via telefoonnummer 088 8821801. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Met vriendelijke groet, Femke
    Webcareteam ATAG

Harkje
Atag komt voor de tweede keer een nieuwe achterwand plaatsen. Zonder daarbij garantie te geven. Dus grote kans dat ik over 1 jaar weer hetzelfde probleem heb en weer zolang aan het bellen en mailen ben voor een “oplossing” . De klantenservice bij Atag is erg klantonvriendelijk. Er is geen overleg over een oplossing mogelijk. Je krijgt alleen een medewerkster van de klantenservice te spreken en kunt niet met een deskundige spreken. De klantenservice is ook erg lastig te bereiken. Erg lange wachttijden en op mailen krijg je geen antwoord. Na de mail in het klachtenkompas had ik de volgende dag een reactie. Helaas kwam ik weer niet verder dan een medewerkster van de klantenservice en is het probleem dus niet goed opgelost. Het is een doekje voor het bloeden.

Ook een klacht indienen over ATAG Nederland?