Opgelost door ATAG Nederland: Onterechte factuur monteur vaatwasser Atag

Monique

Na een bezoek van een monteur van Atag die onze klacht aan de vaatwasser niet kon oplossen, ontvingen we een factuur van 99,76.
Direct bezwaar gemaakt aangezien de monteur de klacht (vieze vaat ook ondanks voortdurend schoonmaken van sproeiarmen, filters en machine) niet kon oplossen.
Reactie Atag, omdat het gebruikersfouten zouden zijn moesten we toch betalen.
Op mail van mijn kant wat die gebruikersfouten dan zouden zijn en een verzoek om de klachtenregeling toe te sturen, bleef het een tijdje stil van de kant van Atag.
Daarna stuurde een aardige meneer mij een maning. Hem het verhaal uit de doeken gedaan. Hij zou het uitzoeken en er op terugkomen.
Vervolgens een mail van consumentenbelangen van Atag. We zouden geen garantie hebben (dat klopt niet en heb ik bestreden) en de monteur had de machine schoongemaakt en daarvoor moesten we betalen. Uit coulance hoefde ik nu nog maar 49,88 te betalen. Of ik daarmee akkoord kon gaan.
Natuurlijk niet want de monteur had helemaal niets gedaan en weer kreeg ik geen antwoord op klachtenprocedure.
De hele mailwisseling en iedereen die zich hier mee bezig heeft gehouden kost inmiddels al veel meer dan het oorspronkelijke bedrag. Ik voel me absoluut niet series genomen als consument. Inmiddels heeft een andere monteur van een ander bedrijf het euvel verholpen. De sproeiarmen bleken stuk te zijn en gescheurd op de naden. Daardoor kwam er vuil water in de sproeiarmen en gingen ze scheef sproeien waardoor de vaat niet goed schoon werd. Toen ik dat meldde bij Atag kreeg ik te horen dat de monteur dus toch iets gedaan had en begon deze never ending story weer opnieuw. Consumentenbelangen had mijn mail blijkbaar (weer) niet goed gelezen dat een andere monteur dat inmiddels gedaan had.
Zucht... Ik ben inmiddels wel klaar met Atag.

Mijn mails goed lezen en beantwoorden en de onterechte factuur intrekken.
Supersnelle reactie van ATAG na 1 dag: ATAG heeft oprechte excuses aangeboden over het moeizame verloop en het gehele bedrag gecrediteerd.

ATAG Nederland
    Beste mevrouw van Linden,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u gezocht maar u helaas niet kunnen bereiken. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u zo teleurgesteld bent in onze service. Ondanks dat het natuurlijk nooit onze moedwillige intentie is geweest om u dit gevoel te geven kunnen wij het voorstellen dat u ontevreden bent over het moeizame verloop. Onze oprechte excuses hiervoor. Zoals reeds op uw voicemail is ingesproken hebben het gehele bedrag inmiddels gecrediteerd.

Met vriendelijke groet, Femke
    Webcare ATAG

Ook een klacht indienen over ATAG Nederland?