Klacht ATAG Nederland: slechte product kwaliteit en klanten service Etna producten

O.W. Veldmaat

Sinds 3,5 hebben wij een koelkast, combioven, inductiekookplaat en afzuigkap van Etna. na 2,2 jaar liet de voorkant van de combi los. afspraak gemaakt. wij kunnen alleen ma, di vr middag maar afspraak maken kun je alleen voor een dag, geen dagdeel. monteur heeft keurig opgelost, maar wel voorrijkosten €60. van 3 jaar ging de inductie stuk, zelfde probleem met afspraak maken, maar monteur heeft keurig opgelost. weer €60 euro. Nu na 3,5 jaar is weer de combi stuk. zelfde afspraak probleem, je kunt wel een voorkeur aangegeven maar wordt niets mee gedaan. dus na 2 weken pas monteur beschikbaar. helaas weer in de ochtend. weer bellen afspraak verzetten, pas week later, dus 3 weken na melding! en nog geen garantie op middag. we doen ons best Slechte product kwaliteit en slechte "klanten service"Atag wordt eens wakker.

Betere planning en scheiding tussen ochtend en middag ( ik vraag nog niet eens een window van 2 uur wat uiteraard nog beter zou zijn) Betere product kwaliteit. Het kan toch niet zo zijn dat van 4 producten er 2 zijn die in 3,5 jaar tijd al drie keer een probleem hebben.
Graag zou ik zien dat de combi zsm wordt gerepareerd en indien dat niet mogelijk is wordt vervangen. Eventueel te verwachten problemen met de overige apparatuur die wij hebben, preventief wordt vervangen en de berekende voorrijkosten worden vergoed.

ATAG Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ATAG Nederland?