Opgelost door ATAG Nederland: Slechte service bij defect product

Peter S

Meer dan 1,5 maand geleden een defecte oven gemeld. De oven is pas 1,5 jaar oud. Je denkt een kwaliteitsproduct te kopen en betaald daar meer dan gemiddeld voor. Als er dan toch iets kapot gaat verwacht je een snelle klantvriendelijke reactie. Helaas krijg ik na contact elke keer dezelfde reactie ‘de monteur neemt contact met u op’
Je kunt mensen toch niet maandenlang met een defecte oven laten zitten zonder enig initiatief vanuit de fabrikant?

Als er een onderdeel niet op voorraad is dan lever je tijdelijk een ander apparaat of je ruilt het defecte apparaat om voor een nieuwe.
Het defecte apparaat word omgeruild voor een nieuwe en excuses gekregen voor de onaanvaardbaar lange tijd die er verstreken is tussen de melding en de oplossing. Ik ben er tevreden mee dus goed opgelost.

Geachte heer/mevrouw Schönberger,

Vervelend dat u nog niets heeft vernomen van de monteur. Uiteraard hebben wij met de monteur contact opgenomen, hij heeft 20 April geprobeerd contact op te nemen en u een SMS gestuurd. Echter het telefoonnummer wat bij ons bekend is, is anders dan het nummer in deze email.
    Kunt u aangegeven of u de sms ontvangen heeft. Mocht dit niet het geval zijn ontvangen wij graag het juiste telefoonnummer.

Kim Webcareteam Etna
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Beste heer Schonberger,

Dank u wel voor uw reactie.

Helaas heeft bij ons een foutief telefoonnummer gestaan. Onze excuses hiervoor.
    Uiteraard hebben wij dit aangepast en de monteur hiervan op de hoogte gebracht. Hij zal zo spoedig mogelijk contact opnemen om een afspraak met u te maken.

Hopende u hiermee van dienst te zijn.

Chantal Webcareteam ETNA
    Peter S
    De monteur heeft nu inderdaad een voorstel gedaan voor over 14 dagen…… waardeloos natuurlijk.
    Beste heer Schönenberger,

Wat vervelend dat u alsnog moet wachten op het monteursbezoek.
    Ik heb contact opgenomen met de monteur en deze geeft aan dat hij nog wacht op onderdelen.
    Deze onderdelen zijn inmiddels wel onderweg vanuit het magazijn naar de monteur.
    Ik heb een verzoek bij de monteur neergelegd om de afspraak te vervroegen,
    ik kan niet direct in de planning van de monteur kijken maar indien een afspraak eerder mogelijk zal zijn zal de monteur contact met u opnemen om de opties te bespreken.

Webcareteam ETNA
    Peter S
    Zojuist weer een bericht van witgoedreparaties gehad; de onderdelen zijn er niet we nemen contact op als ze binnen zijn. Dus weer dezelfde reactie als al 2 maanden. Ik denk dat het tijd wordt om de rechtsbijstand in te gaan schakelen en de aankoopsom terug te gaan vorderen.
    Beste heer Schönenberg,

Ik vind het erg vervelend voor u u opnieuw bericht heeft ontvangen dat de monteur wacht op onderdelen.
    Ik heb opnieuw navraag gedaan en de monteur wacht inderdaad op een onderdeel die, naar aanleiding van de doorgegeven klacht, zeker nodig zal zijn voor de reparatie van uw combimagnetron.
    De monteur verwacht dit onderdeel week 20 binnen te krijgen en zal, zodra dit onderdeel ontvangen is, direct contact met u opnemen om een afspraak in te plannen.
    Onze oprechte excuses voor deze extra vertraging.

Webcareteam ATAG
    Peter S
    1 Mei waren de onderdelen onderweg vanuit het magazijn naar de monteur….. 4 Mei verwacht de monteur ze in week 20 binnen te krijgen. Ik weet niet waar dat magazijn staat maar dat gaat dan zeker per voetkoerier. En dan nog wachten wanneer hij een keer langskomt. Ik hou de geïnteresseerde lezer op de hoogte maar ik zou niemand aanraden om een apparaat van Etna / Atag te kopen als je service verwacht bij een probleem.
    Beste heer Schönenberg,

Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad en is er een passende oplossing geboden.
    Wij gaan ervan uit dat u hiermee voldoende geholpen bent.

Webcare ATAG

Ook een klacht indienen over ATAG Nederland?