Klacht ATAG Nederland: Troep!!!

Janne5980

In juni 2011 hebben we een keuken gekocht bij Voortman keukens in Elst. Hierbij is apparatuur van Etna verkocht. Er is ons toen verteld dat dit goede apparatuur is. Hier zijn wij dus blindelings vanuit gegaan. Het is tenslotte de eerste keuken die wij ooit gekocht hebben. Sinds deze keuken hebben we echter steeds problemen met de apparatuur. Voor de vaatwasser zijn ze al een keer geweest. Voor de vriezer, voor de koelkast. Afgelopen dec 2013 is er zelf een nieuwe unit in de oven gezet omdat deze kapot was. ( lees 2,5 jaar) en nu hebben we de vaatwasser kapot, een maand later. Ik vind dit niet normaal voor apparatuur wat rond de 800 euro kost. Dit mag zeker wel 10 jaar meegaan en niet al na 2,5 jaar kapot zijn. De service die Etna echter verleend is om te huilen. Ik moet er zelf elke keer achteraan. We hadden een fabrieksgarantie van 2 jaar maar hebben er nog extra 3 jaar bijgekocht. Wat wij echter niet wisten is dat je dan wel de voorrijkosten voor de monteur betaald. Schandalig

Het zou erg prettig zijn als we de voorrijkosten van de afgelopen keer ( lees 5 dec 2013 voor de oven) en de voorrijkosten die wij nu voor de vaatwasser moeten betalen, niet hoeven te betalen. Dit zou ik service vinden. En een excuus is zeker wel op zijn plaats. Nav mijn mail op 5 dec 2013 hebben we niet eens excuus ontvangen... schandalig! ik verwacht dat dit na behoren wordt opgelost en snel ook!!

ATAG Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.