Klacht ATAG Nederland: Vrijstaande Kookplaat Pelgrim PK560RVS wordt structureel geleverd met verkeerde pandragers

Hans

De vrijstaande kookplaat PK560RVS van het ondermerk Pelgrim wordt door ATAG geleverd met pandragers die NIET overeenkomen met de foto waarmee zij adverteren op Pelgrim.nl
Deze foto wordt door alle witgoedhandelaren op internet overgenomen in hun verkooppagina's.

De PK560RVS wordt geleverd met pandragers die er identiek uitzien als de pandragers van een andere kookplaat van een ander ondermerk van ATAG, namelijk de Etna KGV558RVS te zien op Etna.nl
Er zijn duidelijke verschillen tussen de pandragers van beide kookplaten.

Na een langdurige eMail-wisseling en twee aangetekende brieven zijn er inmiddels drie dozen geopend van leveringen met verkeerde pandragers over een tijdsbestek van vijf maanden, met andere woorden ATAG Nederland blijft deze kookplaat gewoon verkopen terwijl zij weten dat het niet klopt.

Waarschijnlijk beterft het hier een productiefout of een ouder type wat verkocht wordt als het huidige gangbare type.

In mijn ogen wordt de consument hier misleid.

- Levering van de PK560RVS met de juiste pandragers die overeenkomen met de foto waarmee geadverteerd wordt.
- Compensatie voor de tijd die mij dit gekost heeft want alle initiatief om tot een oplossing te komen ging van mij uit en niet van ATAG Nederland.
ATAG heeft tot vijf keer toe geprobeerd om mij af te schepen.
- Compensatie voor de extreem lange wachttijd van inmiddels 5 maanden.
- In een telefoongesprek met Mevrouw M. Tomaschitz, hoofd van de afdeling Consumentenzaken en lid van de directie beloofde zij mij op 03 juni 2016 dat zij mij op 06 juni 2016 zou terugbellen met een voorstel tot oplossing van deze probleemsituatie.
Zij heeft mij nog steeds niet teruggebeld.

ATAG Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Hans
    Zelfs nadat ATAG lid werd van Klachtenkompas rond 04 November 2016 hebben ze nog steeds geen contact met mij opgenomen over mijn klacht. De -1 die ik hier maximaal kan kan geven dekt de lading niet!! Meer dan 6 maanden geleden zou Mevr. M. Tomaschitz (Hoofd Consumentencontact en lid van de Directie) mij terug bellen met een voorstel om het probleem op te lossen, en dat heeft ze NU nog steeds niet gedaan. SCHANDALIG!!! De Service van ATAG is NIET te vertrouwen!! Mede-Consumenten LET OP met ATAG!!