Klacht ATAG Nederland: Wederkerende problemen met apparatuur waardoor wij telkens thuis moeten blijven wachten op monteur!

Michelle78128

Wij hebben alle apparatuur voor onze keuken van Atag. Inmiddels is er al heel vaak een atag monteur bij ons geweest voor allerlei rare klachten over de apparatuur. Telkens is er weer wat. En telkens moeten wij ook weer een dagdeel wachten op de monteur!!! Afgelopen keer heeft de monteur iets aan onze oven-steamer gedaan. Daarna zit er weer een heel hoog piepje in die apparatuur. Gek word ik ervan!!! Atag weer gebeld, monteursbezoek met het verzoek om een tijdstip ipv een dagdeel. Na al die keren wachten lijkt me dat toch reëel om te vragen. Dit werd volledig genegeerd!!! Ik kreeg gewoon weer een mail met daarin een dag en dagdeel waarop de monteur zou komen... naar aanleiding daarvan gebeld. Maar na 8 MINUTEN in de wacht heb ik opgehangen en maar weer geregeld dat er iemand thuis is op het dagdeel dat die monteur komt.

Die zou vandaag dus komen. Worden we gebeld en voicemail ingesproken dat het monteursbezoek niet kan doorgaan.... aaaaaaah!!!!! Krijg ik doodleuk een mail dat de monteur volgende week maandag een dagdeel komt. Ja ammehoela! Ik ben het nu echt zat. Ik heb hierover willen bellen met Atag maar na weer 8 minuten in de wacht heb ik maar weer opgehangen. Dan maar mail via dit kanaal... hopend op een passende reactie!

Een monteursbezoek op een vaststaand tijdstip!

ATAG Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ATAG Nederland?