Klacht ATAG Nederland: Wederkerende problemen met apparatuur waardoor wij telkens thuis moeten blijven wachten op monteur!

Klachtnummer
# 272740
Gebruiker
Michelle78128
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben alle apparatuur voor onze keuken van Atag. Inmiddels is er al heel vaak een atag monteur bij ons geweest voor allerlei rare klachten over de apparatuur. Telkens is er weer wat. En telkens moeten wij ook weer een dagdeel wachten op de monteur!!! Afgelopen keer heeft de monteur iets aan onze oven-steamer gedaan. Daarna zit er weer een heel hoog piepje in die apparatuur. Gek word ik ervan!!! Atag weer gebeld, monteursbezoek met het verzoek om een tijdstip ipv een dagdeel. Na al die keren wachten lijkt me dat toch reëel om te vragen. Dit werd volledig genegeerd!!! Ik kreeg gewoon weer een mail met daarin een dag en dagdeel waarop de monteur zou komen... naar aanleiding daarvan gebeld. Maar na 8 MINUTEN in de wacht heb ik opgehangen en maar weer geregeld dat er iemand thuis is op het dagdeel dat die monteur komt.

Die zou vandaag dus komen. Worden we gebeld en voicemail ingesproken dat het monteursbezoek niet kan doorgaan.... aaaaaaah!!!!! Krijg ik doodleuk een mail dat de monteur volgende week maandag een dagdeel komt. Ja ammehoela! Ik ben het nu echt zat. Ik heb hierover willen bellen met Atag maar na weer 8 minuten in de wacht heb ik maar weer opgehangen. Dan maar mail via dit kanaal... hopend op een passende reactie!

De oplossing

Een monteursbezoek op een vaststaand tijdstip!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ATAG Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over ATAG Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen