Klacht ATAG Nederland: Zeer ontevreden

angelrose___@hotmail.com

Mijn beste Dame en Heer
Wij hebben diverse ATAG apparateuren van ATAG onderanderen grilcombi magnetron van ochtend heeft mijn vrouw iets wilde opwarmen zoals altijd zonder enige probleem maar van daag gebreurde schrikbarens tijdens het opwarmen horende wij een klap in het magnetron voorzichtig heb ik het magnetron geopend en schrikbarens ontdekt dat de glazen draai plato in stukken is gebarst !
Direct heb ik dan ook contact opgenomen met ATAG NL helaas kreeg ik zonder enige begrip een o op mijn recast die vindt dit zeer kwalijke zaak en heel erig gevaarlijk en dat zo een groot naam en merk zoals ATAG niets wilt betekenen voor haar klant vindt ik zeer jammer ik voel mijn dan ook niet gehoort en nier als ATAG klant behandeld er is niet eens een compensatie aangeboden misschien hebben wij verkerde keuzen gemaakt door te kiessen voor zo een groot merk zoals ATAG.
Ik hoop dan ook dan ATAG NL mijn hier in tegemoet wilt komen!

Met vriendelijke groeten
Familie Jarbandhan
Rederijkerstraat 222
2531 VS Te Den Haag
06-26603229

ATAG Nederland
    Geachte heer/mevrouw Jarbandhan,

Ik kan me goed voorstellen dat u erg geschrokken bent. Nu valt glas, rubber en kunststof buiten de garantie. Ook heb ik even uw dossier bekeken en zie dat u in het bezit bent van de MC311E gekocht in 2006. Helaas is de garantie ruimschoots verlopen. Om u toch tegemoet te komen wil ik u 30% korting aanbieden op een nieuw draaiplateau. Wilt u gebruik maken van dit voorstel, dan verzoeken wij u dit te bevestigen via een reactie. Groet Heidi - Webcareteam ATAG.

Ook een klacht indienen over ATAG Nederland?