Klacht ATAG Nederland: Zeer slechte service & montage waardoor wij de vaatwasser NIET meer kunnen gebruiken!

Stefanie

- Vaatwasser stuk. Monteur geweest na 3/4 weken. Die afspraak maken is al een klus; we noteren het, u wordt gebeld, je wordt natuurlijk niet gebeld, zelf weer bellen, weer een half uur in de wacht en 1 euro per gesprek. Dan gaan ze kijken 70 euro voorrijkosten en komen ze de week erna weer terug met het 'missende onderdeel'. Vervolgens wordt de vaatwasser zo waardeloos gemonteerd dat we hem niet mee rkunnen gebruiken. Loopt aan alle kanten vast, deurtje zit niet goed op de vaatwasser. Weer gebeld voor een monteur, duurt weer 3/4 weken. Komt ie net; helaas ik kan er niks aan doen mevrouw. Als je dan zegt dat hij het daarvoor prima deed en dat het zo waardeloos gemonteerd is en het erna niet meer deed; tsja, ik kan er helaas niks aan doen. Kortom, nu hebben we alsnog een vaatwasser die we niet kunnen gebruiken door een waardeloze montage wat weer bij ons terug wordt gelegd; het is nu uw probleem.

- Zsm dus vandaag of morgen een monteur met WEL verstand van zaken.
- Voorrijkosten terug.
- Iig een snelle oplossing vanuit ATAG!

ATAG Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ATAG Nederland?