Atal Medial

actief

Over ons

Met dagelijks circa 5.500 aanvragen voor diagnostisch onderzoek vanuit de huisartsen, instellingen en ziekenhuizen (Spaarne Gasthuis en Alrijne Ziekenhuis) is Atalmedial één van de grootste klinisch chemische laboratoria van Nederland. Daarnaast verzorgt Atalmedial jaarlijks voor ca. 22.000 patiënten de begeleiding bij het gebruik van hun antistollingsmedicatie via reguliere trombosezorg en zelfmeten, waarmee het reeds een van de grootste trombosediensten van Nederland is. Atalmedial richt zich op service dichtbij de patiënten en aanvragers en beschikt over meerdere laboratoriumlocaties en een netwerk van ruim 100 poliklinieken en afnamelocaties. Atalmedial heeft een klinisch chemisch laboratorium en door regionale samenwerking met partners kan een compleet diagnostisch pakket aangeboden worden. Met gebruikmaking van de synergie tussen de kernactiviteiten (klinische chemie, trombosezorg en afname & logistiek) wil Atalmedial een toegevoegde waarde in de zorgketen leveren.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
5 klachten Nooit

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 3 consument(en) de klachtenafhandeling van Atal Medial gemiddeld met een 1,0
Bekijk alle klachten over
Atal Medial
happy content sad angry
0 0 0 3

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Atal Medial?