Wij vinden dat Atelier Yori hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Atelier Yori: Armband nooit ontvangen
Details
Klacht
Beste Atelier Yori,Op 6 november 2015 heb ik een armband besteld voor mijn man. Deze is direct betaald. Hiervan heb ik ook een bevestiging ontvangen dat de bestelling succesvol was binnen gekomen en dat de order zal worden verstuurd. Als het een pre-order product zou zijn ,zullen ze het leveren zodra het voorradig is.
Toen er na Sinterklassavond nog niets ontvangen was, heb ik geprobeerd het telefoonnummer te vinden. Die bleek niet op de site te staan. Via de site heb ik diverse mails verstuurd, maar nooit een antwoord ontvangen. Ook heb ik een telefoonnummer opgevraagd, maar volgens de Engelstalige meneer, die ik aan de telefoon kreeg, was het het verkeerde telefoonnummer.
Gewenste oplossing
Graag zou ik alsnog de armband ontvangen of het geld teruggestort krijgen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.