Klacht Atelier Yori: Artikel wordt niet geleverd, geen reactie op mail

Klachtnummer
# 164596
Gebruiker
M.C.C. Deinum
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een aantal weken geleden via aapsokken.nl een paar sokken besteld en via Ideal (Molly payments) betaald. Er werd beloofd dat de sokken de volgende dag geleverd zouden worden. Via facebook, mail en twitter getracht contact te leggen, helaas zonder resultaat.

Ondekt dat het onderdeel is van Uncode BV, deze gemaild, maar ook geen reactie.

Toen op adres gegoogled en ontdekt dat ook atelier Yori gevestigd is op dit adres (Herengracht 560-B 1017 CH Amsterdam) en zo kwam ik hier en zag dat er meer klachten waren over niet geleverde bestellingen. 't is hip and happening op Facebook (waarop negatieve reacties verwijderd worden) dus hopelijk kunnen jullie voorkomen dat meer mensen gedupeerd raken.

Hopelijk kan de consumentenbond iets doen.

Gewenste oplossing

Geld terug of gewoon levering van hetgeen besteld is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Atelier Yori hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Atelier Yori?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen