Klacht Atelier Yori: besteld, betaald maar niet ontvangen

Klachtnummer
# 151964
Gebruiker
hafasoft
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb bij Atelier Yori in oktober 2015 een armband (The Dark Player) besteld. De levertijd wijzigde verschillende malen. Is nu januari 2016, maar we hebben inmiddels februari. Heb tot nu nog steeds niets ontvangen. Op mijn e-mail wordt ook niet gereageerd.

Gewenste oplossing

Dat de armband geleverd wordt of anders geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Atelier Yori hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Atelier Yori?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen