Klacht Atelier Yori: Besteld in Oktober, Nooit Ontvangen

Klachtnummer
# 152162
Gebruiker
Tjeerd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik heb een armband besteld en en nooit ontvangen. Ik heb alles gedaan wat ik kon, mailen, bellen, Kvk, Politie en aangifte, zelfs langs gegaan en niets wat me verder geholpen heeft. Zojuist heb ik een melding hiervan gemaakt bij opgelicht en dat is mijn laatste hoop.

De oplossing

Product geleverd krijgen of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Atelier Yori hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Atelier Yori?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen