Klacht Atelier Yori: bestelling 4 December 2015

Klachtnummer
# 150938
Gebruiker
JP
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 4 december 2015 heb ik een heren armband (black hawk II besteld bij atelier Yori amsterdam, in eerste instantie verliep het contact goed na mijn bestelling te hebben gedaan en betaald. Heb ik na ruim 10 dagen contact opgenomen omdat ik mijn bestelling nog niet had ontvangen ivm de feestdagen rond kerst zou er wat vertraging zijn inmiddels enkele mailtjes verder en door atelier yori de toezegging gedaan dat er begin januari 2016 geleverd zou worden en als goed maker een extra armband geleverd wordt... Heb ik tot nu toe nog steeds niets mogen ontvangen en worden mijn email ook niet meer beantwoord

Gewenste oplossing

ik wil graag armband ontvangen en extra armband die mij is toegezegd als goedmaker

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Atelier Yori hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Atelier Yori?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen