Wij vinden dat Atelier Yori hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Atelier Yori: bestelling 4 December 2015
Details
Klacht
Op 4 december 2015 heb ik een heren armband (black hawk II besteld bij atelier Yori amsterdam, in eerste instantie verliep het contact goed na mijn bestelling te hebben gedaan en betaald. Heb ik na ruim 10 dagen contact opgenomen omdat ik mijn bestelling nog niet had ontvangen ivm de feestdagen rond kerst zou er wat vertraging zijn inmiddels enkele mailtjes verder en door atelier yori de toezegging gedaan dat er begin januari 2016 geleverd zou worden en als goed maker een extra armband geleverd wordt... Heb ik tot nu toe nog steeds niets mogen ontvangen en worden mijn email ook niet meer beantwoordGewenste oplossing
ik wil graag armband ontvangen en extra armband die mij is toegezegd als goedmakerBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.