Opgelost door Athleteshop.com (failliet): Artikel wordt niet geleverd op de aangeven datum en de levering is al 2 keer uitgesteld.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182506
Gebruiker
renenauts
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 10 augustus j.l. heb ik een artikel besteld. Deze bestelling wordt per mail bevestigd waarbij tevens wordt aangegeven dat het goed op 16 augustus 2016 zal worden geleverd. Op diezelfde dag ontvang ik 2 uren later een update van de bestelling met de mededeling dat het artikel op 25 augustus 2016 zal worden geleverd. Vervolgens ontvang ik op 24 augustus 2016 een nieuwe update met de mededeling dat het artikel op 08 september 2016 zal worden geleverd. Ik heb wel ondertussen reeds betaald.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug indien het artikel niet vóór 31 augustus a.s. wordt geleverd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Athleteshop.com (failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    renenauts
    Datum
    Ik heb een mail gestuurd naar Athleteshop.nl waarin ik een deadline heb gesteld. Ik kreeg heel snel een reactie van hen waarin men mij mededeelde, dat zij deze deadline niet zouden halen maar men was wel bereid het door mij betaalde bedrag terug te betalen binnen 5-7 dagen. Binnen de door hen gestelde betalingstermijn werd mijn bedrag keurig op mijn rekening bijgeschreven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
renenauts
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy