Klacht Athlon Nederland: Athlon komt toezeggingen niet na en reageert niet op verzoeken.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 578821
Gebruiker
Discho
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Ik lease privé een auto bij Athlon. Voorafgaand aan, gedurende en na de levering ging van alles mis buiten mijn schuld of toedoening. Ik heb hierover vele malen gebeld en gemaild. Medewerkers doen toezeggingen die ze niet nakomen. Ik krijg nota’s die niet kloppen en heb geen kopie van het contract dat Athlon hanteert, ondanks toezegging e.e.a. te rectificeren en mij het gehanteerde contract toe te zenden. Op mijn laatste rappelmail van 17 januari 2025 met verzoek te doen wat beloofd is kwam geen reactie. Ik bel niet nogmaals want ik verwacht dan weer een vriendelijke en begripvolle reactie zonder opvolging. Het is als kneden van te dunne klei: je kunt doen wat je wilt maar het resultaat is vormloze kledder.
Ik heb ook al een klacht bij Athlon zelf ingediend en verwachtte een bevestigingsmail. Daarom heb ik de klacht niet zelf opgeslagen. Athlon heeft in het geheel niet gereageerd. Daardoor kan ik dit helaas niet documenteren.
Het spijt mij bijzonder deze weg te moeten bewandelen. Ik zoek geen conflict maar duidelijkheid.

Gewenste oplossing

1) Toezending van gehanteerde contract.
2) Rectificatie van foutieve nota(‘s).
3) Excuses.
Geboden oplossing
Athlon blijft toezeggingen doen die het niet gestand doet. Zonder verklaring krijg ik geen restitutie voor voorschot brandstof die ik niet heb verbruikt en ik heb nog steeds geen passend contract. Ik weet niet wat erachter zit, maar ik kan alleen constateren dat de administratie niet klopt en de klantenservice tekort schiet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

6 reacties

  1. Auteur
    Discho
    Datum
    Er is een reactie van Athlon, mail 27-01-2022 16:39. Ik beraad mij erop en antwoord dat ik zal reageren na e.e.a. bestudeerd te hebben. Er lijken nog zaken niet te kloppen.
  2. Auteur
    Discho
    Datum
    Ik heb Athlon vandaag 8-2-22 gewezen op een belangrijk verschil tussen het op 27-1-22 aan mij toegezonden contract en het op 28-12-21 aan mij gezonden contract dat overeen komt met het door Athlon en mij op 6-9-21 getekende contract. Plotseling ontbreekt vervangend vervoer!
    Ik wacht een reactie af.
  3. Auteur
    Discho
    Datum
    Ik wacht nog op antwoord op mijn laatste mail, van 11/2/22 waarin ik vraag om een kopie van het contract dat Athlon hanteert waarop mijn betekening te zien is.
  4. Auteur
    Discho
    Datum
    Athlon gaat uit van een contract dat zij hebben samengesteld naar het Athlon behaagt. Voor een witte Kona. In mijn garage staat geen witte Kona. Even vragen wat ze ervan denken.
  5. Auteur
    Discho
    Datum
    Nog steeds heb ik niet het juiste contract. Het laatste mij toegestuurde contract rept van een witte auto, ik rijd in een zilvergrijze.
  6. Auteur
    Discho
    Datum
    De uitstaande vragen zijn nog niet afdoende beantwoord.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Athlon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen