Klacht Athlon Nederland: De auto is al een tijd stuk, niet werkbaar zo

dennis5008

Ik heb de Peugeot 5008 vanaf 2019 via Atlhon in mijn bezit, ik ben erg blij met de auto.
Een aantal weken terug kreeg de auto een storing (oliedruk te laag) de auto slaat automatisch af, na het controleren van alles kon ik gewoon weer verder rijden.
De auto moest een beurt hebben en had 72000 km gereden, ik heb gelijk aangegeven van de storing. De auto kreeg een beurt en ze gaven aan een gaatje te hebben gevonden in de radiateur, in overleg met Atlhon mocht Mossel een andere radiateur plaatsen, dit kon niet gelijk, het onderdeel heeft levertijd.
Er Weerdt verteld dat ik gewoon door kon rijden, na 4 x stil te komen te staan op de snelweg heb ik de auto weg gebracht.
Ik heb nu een Peugeot 2007 van de garage, voor mij niet werkbaar en ook privé ivm 7 sits en zelf een gezin van 6 personen, we rijden nu met 2 auto’s achter elkaar aan wat flink wat kosten met zich mee brengt.
We gaan over 4 weken op vakantie, naar Oostenrijk, de garage geeft nu al aan dat het onderdeel er waarschijnlijk niet is, en ze weten niet of de storing is verholpen.

Graag zou ik tijdelijk een gelijkwaardige auto willen rijden waar ik met 6 personen in kan.
Ook ivm de vakantie, wat nu veel stres met zich mee brengt. Willen wij vragen een gelijkwaardig voertuig als we de auto (zoals nu wordt gezegd) niet terug hebben.

Ook een klacht indienen over Athlon Nederland?