Opgelost door Athlon Nederland: levering van lease auto

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 151409
Gebruiker
Erretje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In nov 2015 aangemeld voor een prive lease auto,renault clio estate night and day , kleur Gris Cassiopee metalic, deze zou medio eind dec 2015 geleverd worden. Krijg begin dec een mail van Athlon dat de levering plaats vindt op 5 april. Gebeld met Athlon, ze gingen kijken wat ze konden doen, en ja de levering vond plaats op[ 29 (schrikkeljaar) febr. Daar kon ik nog mee leven uiteindelijk staat er voor een levering 4 tot 10 normaal is. Nu kreeg ik een telefoon van Athlon dat er op 13 mei de levering pas plaats zou vinden. Heb uitgelegd dat ik mijn auto allang verkocht had, en dat dit ook bekend stond bij Athlon, omdat ik dat in mijn vorige gesprekken dit al aangegeven had. leen nu een auto, anders kan ik niet op de zaak komen. Athlon heeft geen alternatief voor mij. En wie zegt mij dat 13 mei deze auto wel geleverd kan worden.

De oplossing

Een goede oplossing, uiteindelijk houden zij zich niet aan de afspraak.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Athlon Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Erretje
    Datum
    Athlon kom me tegemoet, had 4 opties het zijn geen wereld prijzen, maar je moet ergens een grens stellen. zolang ik lease krijg ik een korting van €8,,00

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erretje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Athlon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen