Klacht Aticfit: Geen artikel ontvangen en geld kwijt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 450661
Gebruiker
biankadm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 1/4/20 heb ik een schouderbrace bestelt, heb op 10/4/20 laten weten dat ik mij beriep op de 14 dagen herroepingsrecht. Dat kon niet volgens hen, op 29/4/20 heb ik een mail gestuurd dat ik nog steeds niets ontvangen had, blijkt dat het bezorgbedrijf hier heeft geweest, we waren zeker thuis, niet aangebeld, geen niet thuiskaartje, geen mail met melding dat het artikel verzonden was . Krijg amper antwoord op mijn mails, krijg geen geld terug ook al is het artikel terug bij hen en morgen op 5/6/20 heb ik zelfs geen recht meer om het artikel te krijgen dus ben ik 30 euro kwijt. Vraag al van vorige week om een rekeningnummer om 8 dollar te betalen zodat ik mijn geld toch niet kwijt zou zijn maar krijg geen rekeningnummer om op te storten, Wat moet ik nu doen, Help

De oplossing

Met een voor mij aanvaardbare oplossing komen en hun fout in het geheel herkennen ipv mij de schuld te geven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Aticfit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
biankadm
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben mij nog 7 euro extra laten betalen voor track en tracé het artikel nog maals te laten opsturen , heb dat op 5 juni betaald , een zogezegde code gekregen , als je daarop kijkt is het op 15 juni zogezegd verzonden en dat is al. Geen product ontvangen en al 37 euro kwijt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Aticfit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen