Opgelost door Atlas for Men: Aan maning gekregen die niet juist is ! 15 maanden na datum .

saartje

Krijg een rekening meteen de telefoon gepakt maar krijg niemand aan de lijn ,
Mail gestuurd daar krijg ook weer niks op terug nu weer een aanmaning als ik niet betaal dan word het het bedrag steeds meer !
Ben nu weer bezig om te bellen maar weer niks echt hopeloos !!
Met Vriendelijke groet,
Jeanny Pullens

Duidelijkheid waar het om gaat !

Beste mevrouw Pullens,
    Dank voor uw melding. Allereerst, mijn oprechte excuses. Onlangs zijn er per abuis en tot onze grote spijt onterechte aanmaningen verstuurd naar diverse klanten. We doen ons uiterste best dit snel en goed op te lossen. Ik stuur uw gegevens naar customer service die contact met u opneemt om de kwestie op te lossen. Nogmaals mijn excuses, we waarderen onze klanten zeer en betreuren dit misverstand dan ook erg.
    Mocht u vragen hebben, u kunt mij bereiken via klantenservice@atlasformen.com.
    saartje
    Het bovenstaande bericht dat het naar Customer service gestuurd word dat zal allemaal wel ! maar daar krijg je ook geen respons van terug !
    Beste mevrouw Pullens,

Helaas duurt de afwikkeling wat langer dan verwacht. Maar u wordt spoedig benaderd. Ik stuur uw gegevens nogmaals naar onze customer service.
    Dank voor uw geduld.

Beste mevrouw Pullens,

Om u beter en sneller van dienst te zijn, zou ik graag de volgende gegevens per e-mail van u willen ontvangen: uw klantnummer en waar het precies om gaat: is het bijvoorbeeld een retourzending geweest of gaat het om een rekening die u al betaald heeft en u daar een aanmaning voor heeft ontvangen?

De e-mail ontvang ik graag op: klantenservice@atlasformen.com.

Alvast hartelijk dank.

Beste W. Bregman
    Met deze wil ik u laten weten dat het om een rekening gaat die al betaald is ! Het bedrag van 27,85 eur is 12 maart van de bankrekening afschrijven (2014)
    Mijn klantnr: 7684531
    Met vriendelijke Groet,
    Atlas for Men
    Dank u wel voor uw reactie en uw e-mail mevrouw Pullens, ik heb uw e-mail met de gegevens doorgestuurd. Er wordt z.s.m. contact met u opgenomen.

Hoi
    Wacht nog steeds op een reactie, hopelijk komt het ook ?

Groetjes Jeanny Pullens
    Beste mevrouw Pullens,

Het duurt tot onze grote spijt langer dan verwacht. Maar u wordt echt spoedig benaderd. Mijn excuses en dank voor uw geduld.

Mevr W. Bregman
    Ben vanmiddag gebeld en mijn verhaal verteld ! ik had betaald ,
    Dus is goed te weten dat het nu opgelost is !
    Beste mevrouw Pullens,

Dat is goed nieuws. Ik ben blij dat alles opgelost is en wij hopen dat we u in de toekomst weer als klant mogen ontvangen.

Ik wens u een prettig weekend.

saartje

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?