Klacht Atlas for Men: Aanmaning 2 x

May

2 e aanmaning over een bestelling (van mijn vorig jaar overleden man) ik weet niet eens wat het was en of dit hier wel ontvangen is?

Meerdere keren geprobeerd te bellen met de opgegeven nummers door Atlasformen, alleen kosten € 0,60 per gespr. Wel melding maar geen contact!
Ruim voor 8 mei een handgeschreven brief gestuurd naar klantenservice, antw.nr 3065, 3000 WB Rotterdam, géén antwoord!
Klantnr 7669710 J v.d. Vleuten 8989030000044072. Betaald € 9,94 op 8 mei 2015
Ruim
Ik zou graag verlost worden van deze aanmaningen en het dreigement voor incasso.
M.J.J. Van der Vleuten - Samuels
Tel. 0411 643355
E-mail: marjavdvleuten03@gmail.com

Ik wens géén aanmaningen met incassodreiging meer te ontvangen over een door mij per 8 mei 2015 betaalde rekening!
Ik wens óók de 5 x €0.60 gesprekskosten terug , alleen melding en niemand aan de lijn, op rekening NL59RABO0121143554
Ik wens nooit meer post te ontvangen van Atlasformen

Atlas for Men
    Beste mevrouw van der Vleuten-Samuels,

Dank voor uw melding. Allereerst, mijn oprechte excuses. Onlangs zijn er per abuis en tot onze grote spijt onterechte aanmaningen verstuurd naar diverse klanten. We doen ons uiterste best dit snel en goed op te lossen. Ik stuur uw gegevens naar customer service die contact met u opneemt om de kwestie op te lossen. Nogmaals mijn excuses, we waarderen onze klanten zeer en betreuren dit misverstand dan ook erg.

Mocht u vragen hebben, u kunt mij bereiken via klantenservice@atlasformen.com.

W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?