Klacht Atlas for Men: Aanmaningen en alles betaald

Leos

Wij hebben in 2014 een aantal artikelen besteld. en ook alles netjes betaald.
Maar tot onze verbazing kregen we een betaling herinnering van 106.20 euro.
Heb contact opgenomen wat heel moeizaam gaat en ook nog geld kost, heb kopieën op gestuurd van de betaling.
En tot onze stomme verbazing krijgen wij op 23-03-2015 weer en aanmaning of wij even 46.46 euro over willen maken.
Heb daar niet op gereageerd omdat wij alle bewijs hebben dat het betaald is.
Maar op 06-05-2015 krijgen wij weer een brief dat het naar een incasso bureau gaat en dat alle kosten voor ons zijn.
wordt hier moedeloos van ze zijn ook niet te bereiken via de telefoon.

Beste mevrouw Dolle - van Niel,
    Dank u wel voor uw melding. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden.
    De situatie die u omschrijft betreur ik zeer. Dit is niet de normale werkwijze bij Atlas. We hebben helaas wat problemen gehad met ons systeem waardoor er onterechte aanmaningen naar sommige van onze klanten zijn gestuurd. Dit is een vervelende situatie, dat begrijpen wij. Uw gegevens hier op de site stuur ik naar onze teamleider die contact met u opneemt om deze kwestie zo spoedig mogelijk op te lossen.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we er alles aan doen om bestellingen, betalingen etc. snel en soepel te laten verlopen.
    Nogmaals, onze welgemeende excuses. Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via klantenservice@atlasformen.com.
    Leos
    Ik hoop dat het nu rindelijk afgrlopen is.
    wordt er moedeloss van gaat veel tijd in zitten en ben dan ook niet van plan om ooit nog wat te bestellen.
    jullie kunnen dan wel goedkoop zIjn maar door jullie te moeten bellen wn mailen kost het nog meer geld wn tijd.
    ben het dan ook meer dan zat en wil nu geen aanmaningen meer ontvangen
    Atlas for Men
    Ik begrijp uw reactie mevrouw Dolle-van Niel en we doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Mijn excuses.
    Leos
    De excuses heb ik vorig jaar ook al gekregen
    hopelijk hoor ik niets meer van jullie.
    En dat het nu klaar is en geen aanmaningen meer van jullie ontvang!!!!!!!
    Beste mevrouw Dolle - van Niel,
    U zult nog iets van ons horen om de zaak naar behoren en tot uw tevredenheid op te lossen. Ik heb ondertussen uw gegevens nogmaals naar mijn teamleider gestuurd. De afwikkeling kan tot onze groet spijt iets langer op zich laten wachten dan verwacht. Maar we zijn er mee bezig.
    Goedemiddag.
    Ik snap het nu niet helemaal meer. ??
    Ben gisteravond opgebeld door een mevrouw,helaas weet ik haar naam niet.
    Dat alles opgelost is en dat het saldo op nul staat.
    En dat alles nu klaar is.
    Ik wil dan ook niets meer met jullie bedrijf te maken hebben. Dus voor mij is het niet meer van belang wat u nog zou willen sturen.
    Atlas for Men
    Beste mevrouw Dolle - van Niel,Kunt u mij vertellen wat u niet begrijpt? Want ik lees het als goed nieuws, namelijk dat uw klacht is opgelost en dat u de aanmaning kunt weggooien.
    Ik wens u een goed weekend.
    Klantenservice Atlasformen

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?