Klacht Atlas for Men: al 2x een onterechte aanmaning gehad, al 4x gebeld op duur 0900-nr. en geen respons.

Peter Bezooijen

In januari een bestelling gegaan en netjes in februari betaald,
Nu al 2 keer een aanmaning gehad en 4 keer, zowel het 085 als 0900-nr. gebeld om het , voor hun op te lossen, er word gewoon op beide nrs. niet opgenomen. "al onze medewerkers zijn in gesprek" , met elkaar denk ik.
Hoezo "servicenummers"...niet dus.

het stoppen met het sturen van aamaningen

Atlas for Men
    Beste heer Bezooijen,
    Dank u wel voor uw melding. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden.
    De situatie die u omschrijft, is niet de normale werkwijze bij Atlas. We hebben helaas wat problemen gehad met ons systeem waardoor er onterechte aanmaningen naar sommige van onze klanten zijn gestuurd. Dit is een vervelende situatie, dat begrijpen wij. Uw gegevens hier op de site stuur ik naar onze teamleider die contact met u opneemt om deze kwestie zo spoedig mogelijk op te lossen.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we er alles aan doen om bestellingen, betalingen etc. snel en soepel te laten verlopen.
    Nogmaals, onze welgemeende excuses. Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via klantenservice@atlasformen.com.
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?