Klacht Atlas for Men: Besteld, Betaald maar niets ontvangen

Klachtnummer
# 40324
Gebruiker
DENBEN
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Rond 2 oktober 2013 een bestelling geplaatst en via ideal betaald.
Op 15 november bericht gehad dat de bestelling was geregistreerd.
Tot op heden niets ontvangen
Bij navraag een onduidelijk verhaal over logostieke problemen.
Wanneer geleverd wordt kon men niet zeggen.
Bestelling nummer:02201310150000503

De oplossing

Levering voor 30 november anders geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer van Dongen,Dank voor uw melding, ik betreur zeer wat er destijds gebeurd is. Ik kan u garanderen dat dit niet de normale werkwijze is bij Atlas. Alsnog mijn oprechte excuses voor de nare ervaring die met ons heeft gehad en het lange wachten op een reactie..
    Rest mij u nog te vragen: is uw situatie uiteindelijk naar behoren opgelost?
    Ik hoor het graag van u.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we onze uiterste best doen om bestellingen, betalingen etc. snel en soepel te laten verlopen. Nogmaals onze excuses.
    Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via e-mail: klantenservice@atlasformen.com. U krijgt binnen 1 werkdag reactie.
    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen