Klacht Atlas for Men: Bestelling niet geleverd en geld maar gedeeltelijk terug

jackymus

Ik heb in November een eerste bestelling gedaan maar er is nooit iets geleverd
Mijn bestelling met nr: 05-201411110001762 is volgens mijn account onder bestelnummer 1485289 verzonden maar als ik op de track and trace link klik met nummer :3SATL00000109653 dan is de verzending onbekend.
Ook bij selectvracht is het nummer niet bekend en traceerbaar !
Na heel veel correspondentie heb ik uiteindelijk in Januari een gedeelte van mijn geld terug gekregen maar ik mis nog steeds een bedrag van € 4,95 !
Dat zouden de verzendkosten moeten zijn maar er is nooit iets verstuurd dus ik wens daar ook niet voor te betalen.
Ik heb wekelijk een mail gestuurd naar de klantenservice met de vraag voor de teruggave.
Na 10 tallen beloftes van de " Klanten service " die mij beloven dat het iedere keer wordt terug betaald heb ik nog steeds niets ontvangen alleen maar zwakkes excuses dat ze de opdracht hebben gegeven aan de financieele administratie en dat ze het niet snappen.

Ik wil het restant van mijn geld terug waar geen enkele dienst is voor bewezen.
Het resterende bedrag is : € 4,95

Beste heer Mund,
    Dank voor uw melding, ik betreur zeer wat er gebeurd is. Ik kan u garanderen dat dit niet de normale werkwijze is bij Atlas. Alsnog mijn oprechte excuses voor de deze nare situatie.
    Rest mij u nog te vragen: is de kwestie ondertussen naar behoren opgelost?
    Ik hoor het graag van u.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we onze uiterste best doen om bestellingen, betalingen etc. snel en soepel te laten verlopen. Nogmaals onze excuses.
    Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via e-mail: klantenservice@atlasformen.com. U krijgt binnen 1 werkdag reactie.
    Klanterservice Atlasformen
    jackymus
    Hallo, Ik heb meer dan 20 mails gestuurd naar het email adres waar u naar verwijst. Het enigste antwoord wat je krijgt is dat ze het hebben doorgestuurd. Na heel veel aandringen zeggen ze dat het naar de financieele administratie is gestuurd an dat ze die nog eens gaan herinneren. DUS, als ik nu weer een mail stuur naar klantenservice@atlasformen.com. krijg ik weer gewoon dezelfde antwoorden. Ik neem aan dat na 20 mails het onderhand wel duidelijk zou moeten zijn. Graag een ECHTE oplossing !
    jackymus
    In al mijn mails heb ik alle details goed beschreven en zelfs gebeld naar het dure service nummer maar geen oplossing.
    Neemt u alstublieft even tijd om die mails eens goed te lezen en zorg voor een oplossing en niet alleen maar met tekst dat het wel opgelost gaat worden.
    Atlas for Men
    Beste heer Mund,Ik begrijp uw reactie. Ik kan u garanderen dat mijn teamleider z.s.m. contact met u opneemt om de situatie recht te zetten. Mijn excuses voor het lange wachten en de onduidelijkheid die is geschept. Met vriendelijke groet,
    jackymus
    We zijn nu weer 2 weken verder en niemand van AtlasforMen heft contact met me opgenomen dus het is een bevestiging van wat al maanden speelt: Een ontmoedigings beleid door beloftes die men niet na komt !
    Haal mij alstublieft uit jullie system want zelfs dat kan ik zelf met mijn account niet doen. Ik krijg veel reclame van jullie maar wil niets meer op mijn adres van jullie ontvangen.
    Atlas for Men
    Beste heer Mund,Ik snap uw reactie, maar ik kan u verzekeren we zijn ermee bezig. Door een systeemfout zijn een aantal van onze klanten de dupe geworden. Ik heb zojuist opnieuw contact opgenomen met mijn teamleider om te checken wat er hier aan de hand is. Hij of ik informeren u z.s.m. Mijn excuses en dank voor uw geduld.
    U kunt mij ook bereiken via: klantenservice@atlasformen.com. Alle e-mails op dat adres komen direct in mijn inbox.
    Met vriendelijke groet.
    jackymus
    Ja hoor, we zijn nu weer 2 weken verder en nog steeds niets vernomen van die alles belovende firma " Atlas for Men".
    Deze waardeloze firma die op deze manier bewust mensen oplicht hoeft vanaf nu geen contact meer met me op te nemen.
    Jullie hebben "gewonnen".
    Ik ga echter wel alle forums die ik kan vinden aanvullen met de ervaring die ik heb met atlas for men. Ik zal zeker geen goed woordje voor deze oplichterij doen.
    jackymus
    Oh ja, nog vergeten te vermelden dat ik bijna wekelijks reclame van jullie krijg . Ook van ene Harry Boskaljon die helemaal niet op dit adres woont.
    Vanaf nu ga ik alles retour afzender sturen want ik heb al vermeld dat ik NIETS meer van jullie wil ontvangen !!
    Haal mij uit jullie system en die Boskaljon ook van mijn adres !!
    Atlas for Men
    Beste heer Mund,Ik begrijp uw reactie. Tot onze spijt laat de afwikkeling iets langer op zich wachten dan verwacht. Maar ik kan u verzekeren, we doen er alles aan om het z.s.m. af te wikkelen. Ik ga melding maken van de post die u ontvangt. Ik snap dat het veel gevraagd is, maar heeft u wellicht nog een klein beetje geduld om uw klacht naar behoren op te lossen.
    jackymus
    Wel,...... , tot nu toe weer nog steeds geen reactie. Dit geeft ook aan voor andere lezers van dit forum hoe lang men in de wacht gehouden wordt voordat een uiteindelijke reactie of terugbetaling volgt. We zijn nu meer dan 6 maanden verder en het is gewoon nog steeds een drama.
    Ik ga nu een copie van deze hele conversatie en mijn e-mails melden bij Tros Radar. Ongetwijfeld hebben ze daar meer slachtoffers die op dezelfde manier benadeeld zijn.
    Goed voor een "koude douche" !!
    Beste heer Mund,
    Het spijt mij werkelijk te horen dat u nog niet benaderd bent. Ik heb zojuist urgentie aangevraagd voor uw zaak.
    "klanten service"
    Jullie hoeven mij niet meer te benaderen ! Dat doen jullie toch niet.
    Dat blijkt uit de vele excuses sinds de laatste 6 maanden.
    Het toont de service van de organisatie. Waardeloos !!
    Maak mijn eigen geld waar ik recht op heb maar over op mijn bankrekening !
    Beste heer Mund,

Goed nieuws: ik zojuist vernomen dat de klacht is opgelost en € 4,95 aan u is terugbetaald. Nogmaals mijn excuses voor het misverstand en het lange wachten.
    We hopen dat de klacht uiteindelijk naar uw tevredenheid is opgelost en we u als klacht mogen blijven verwelkomen. Mocht u nog vragen hebben, hoor ik die graag.

Ik wens u een fijn weekend.

jackymus
    Ja hoor, 2 weken geleden telefoontje ontvangen van een klantendienst uit Belgie. Geld wordt zo spoedig mogelijk over gemaakt vertelde ze mij ! Nu, 2 weken verder nog steeds niets ontvangen. Ook krijg ik nog steeds reclame van ene Harry Boskaljon maar ik ga nu alles retour afzender sturen.
    Iedereen die dit forum leest kan nu de conclusive trekken hoe je door dit bedrijf opgelicht wordt. Het heft mij aan telefoontjes en tijd al heel veel geld gekost. De klacht is dus NIET opgelost !!
    Beste Mund,

Dit is vreemd, het had inderdaad al op uw rekening moeten staan. Ik ga uitzoeken wat er is gebeurd.

Ik begrijp uw reactie, maar ik kan u verzekeren, niemand wordt opgelicht door ons. We doen onze uiterste best om na de fout in ons systeem waardoor een aantal zaken zijn misgelopen, zo goed en snel mogelijk op te lossen. Ook die verhalen leest u terug op het forum. We betreuren de fout en dat sommige klanten de dupe zijn geworden heel erg en daar nemen wij uiteraard ook de verantwoording voor. Ook kan het helaas zijn dat soms klanten langer wachten dan onze bedoeling is. Maar ik garandeer u, we doen er alles aan.

Ik ga nu contact opnemen met customer service om te achterhalen wat er aan de hand is.

Beste Bregman,
    Als u alleen al in dit forum kijkt ziet u dat u en het hele bedrijf van het ene excuus in het andere valt. Echter van concrete acties is geen sprake. Jullie krijgen een 10 van mij om iedere keer toch maar weer een belofte te verzinnen en die niet waar te maken.
    Mocht u echt positief willen reageren zou er een tegemoet koming van Atlas moeten komen waardoor u laat blijken dat het jullie ECHT spijt ! Ik ga nu maar verdere stappen ondernemen en alle feiten naar buiten brengen.
    Beste heer Mund,

Ik begrijp uw reactie, dit duurt veel te lang. Ik ben andere wegen aan het bewandelen om uit te vinden waarom uw geld nog steeds niet is teruggestort. Ik kom zo spoedig mogelijk bij u terug.

jackymus
    Ongeloofelijk ! Vandaag 4,95 terug ontvangen ! Ik zal maar niet optellen wat het me allemaal aan geld en tijd gekost heeft.
    Bedankt voor de uiteindelijke afwerking.
    Als laatste wil ik dat jullie ALLE reclames op mijn adres stoppen !
    Nog steeds ontvang ik post voor ene " Harry Boskaljon" die niet op mijn adres woont. Alle post gaat retour afzender !
    Zodra ik geen post meer ontvang is mijn klacht afgehandeld.
    Beste heer Mund,

Fijn om te horen dat het uiteindelijk is opgelost. Ik zorg ervoor dat u en de heer H. Boskaljon uit ons bestand worden verwijderd. Ik kan u nogmaals verzekeren dat wat bij u gebeurd is, niet de normale werkwijze van Atlas for men is. Mocht u in de toekomst toch weer iets willen willen bestellen bij ons, dan heten we van harte welkom. En kunt u ons ook van een andere kant ervaren.Voor nu wordt alle post stopgezet.

Ik wens u een fijne dag.

jackymus
    Ja hoor, niet opgelost dus ! Vandaag 02-07 weer post ontvangen van ene Harry BOSKALION. Deze gaat uiteraard ook weer meteen retour afzender in de PTT bus.
    Het blijkt toch wel heel erg moeilijk te zijn omhet in een keer goed te doen. Wat u ook schrijft , uit alle reacties blijkt toch gewoon hoe het bedrijf in elkaar zit ! En u mij vertrouwen proberen te geven dat het volgende keer wel goed zou gaan ????
    Stop svp alle mailing naar mijn huis adres !! Ik wil NIETS meer van Atlas for Men !
    Beste heer Mund,

Het is verwerkt in het systeem en het zal elkaar gekruist hebben. Onze excuses. U en de heer Boskalion zijn verwijderd uit onze database. U ontvangt geen post meer.

Ik wens u alvast een zonnig en goed weekend.

Beste Bregman,
    Nou..., ik hoop het want de post gaat niet bij het oud papier maar retour in de PTT bus met een sticker er op retour afzender.
    Groeten,
    Hallo Hr / Mevr. Bregman,
    En ja hoor om iedereen die het forum leest kan ik verzekeren dat het nog steeds waardeloos is. Wederom vandaag weer nieuwe reclame ontvangen van Atlas for men en jahoor op naam van ene Harry Boskalion !?? Dus zo goed als jullie het vertrouwen willen terug winnen , zo slecht is en blijft het nakomen van de beloftes .
    Het gaat nu weer via de post op retour afzender.
    Bespaar het bedrijf kosten, doe wat jullie beloofd hebben en stop ALLE post naar mijn adres.
    Beste heer Mund,

Dank voor uw bericht. Als ik zo vrij mag zijn: ik zou als ik u was de moeite niet nemen om de post terug te sturen, maar bij het oud papier deponeren. Scheelt energie en tijd. Desalniettemin, ik begrijp; het is ergerlijk en ik ga er melding van maken.

Een goed weekend gewenst.

jackymus
    De klacht is nog steeds niet afgehandeld.
    Krijg nog steeds post en nu weer op mijn eigen naam. Ik gooi ze bij het oud papier nu maar ik hoop dat Atlas for men niet bij mij komt aankloppen als de papier boer een grote order op mijn naam inzet. Ik heb alle mails bewaard en heb genoeg bewijs voor iedere geschillen commissie.
    Atlas for men : Als u dit leest " neem dan onderhand eens echt actie en verwijder me uit jullie system.
    Het is gewoon een drama zoals jullie met klanten en info om gaan.

jackymus

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?