Klacht Atlas for Men: Bestelling niet geleverd en wel betaald.

Ilgri

Op 13 oktober 2014 een shirt besteld voor mijn vader, direct betaald en tot op de dag van vandaag niet geleverd. Een mail sturen werkt niet, telefonisch niet bereikbaar.
Het gaat om de bestelling onder nummer 00069130.
Dhr. E.Swart,
Koningstraat 290, kamer 317
3319PH Dordrecht

Hopelijk wordt dit probleem snel opgelost, of sturen van het shirt of geld terug.

Graag met spoed geld terug..

Atlas for Men
    Beste mevrouw Quist-Swart,Dank voor uw bericht. Ik betreur uw situatie zeer. Dit is een nare ervaring voor u, maar ik kan u verzekeren het is geenszins de normale gang van zaken bij Atlas.
    Allereerst: mijn welgemeende excuses. Ik heb na het lezen van uw bericht direct contact opgenomen en we gaan de situatie uiteraard zo spoedig mogelijk rechtzetten. Graag ontvang ik nog uw klantnummer, u kunt dit sturen naar: klantenservice@atlasformen.com. Uw gegevens op deze site stuur ik alvast door naar onze teamleider die contact met u opneemt om uw bestelling naar behoren af te ronden.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we onze uiterste best doen om bestellingen, betalingen etc. snel en soepel te laten verlopen. Nogmaals onze excuses.
    Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd met mij contact opnemen. U krijgt binnen 1 werkdag een reactie.
    W. Bregman
    Klanterservice Atlasformen

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?