Opgelost door Atlas for Men: Betaald nog niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 82832
Gebruiker
BVT80
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Besteld en betaald op 19-10-2014
2 kledingstukken
Geen enkele informatie over de status van afhandeling van de bestelling en verzending

De oplossing

Binnen een week na datum van de bovengenoemde melding, aflevering van het bestelde, anders retour van het betaalde . Bij het uitblijven van een positieve reactie wordt aangenomen dat er sprake is van kwade opzet .

2 reacties

  1. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste mevrouw Verstege,Dank voor uw melding, ik betreur zeer wat er gebeurd is. Ik kan u garanderen dat dit niet de normale werkwijze is bij Atlas. Alsnog mijn oprechte excuses voor deze vervelende situatie.
    Rest mij u nog te vragen: is de kwestie ondertussen naar behoren opgelost?
    Ik hoor dit graag van u.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we onze uiterste best doen om bestellingen, betalingen etc. snel en soepel te laten verlopen. Nogmaals onze excuses.
    Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via e-mail: klantenservice@atlasformen.com. U krijgt binnen 1 werkdag reactie.
    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klanterservice Atlasformen
  2. Auteur
    BVT80
    Datum
    De kwestie is binnen de gestelde termijn correct afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BVT80
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen