Opgelost door Atlas for Men: Betalingsherinering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 106098
Gebruiker
Meijer
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg een betalings herinnering over maart 2013 ik heb de firma atlas for man per mail gevraagd wat er toen geleverd is maar tot heden nog geen antwoord ook telefonisch zijn zij niet te bereiken altijd als antwoord al onze medewerkers zijn in gesprek probeer het later nog eens.

L.Meijer

De oplossing

Het bedrijf moet laten weten wat er geleverd is na twee jaar.

3 reacties

  1. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer Meijer,Dank u wel voor uw bericht. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor de onduidelijkheid over de betalingsherinnering. Ik heb na het lezen van uw bericht direct contact opgenomen met onze customer service.
    Uw gegevens op deze site stuur ik naar onze teamleider die contact met u opneemt om uw gegevens te verifiëren en deze situatie op te lossen.Nogmaals, onze excuses. Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via e-mail: klantenservice@atlasformen.com. U krijgt binnen 1 werkdag reactie.
    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klanterservice Atlasformen
  2. Auteur
    Meijer
    Datum
    Ik wacht de reactie van de teamleider af.
    Meijer.
  3. Auteur
    Meijer
    Datum
    Klacht is naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Meijer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen