Opgelost door Atlas for Men: Betalingsherinnering

m.postma1@tele2.nl

Op 21-4-2015 ontving ik van Atlas for Men een schrijven gedateerd 16-4-2015 waarin
werd gesteld dat er nog een rekening van 15,75 euro open stond van levering 876926
dd. 6-3-2014, nota bene 13 maanden geleden. Indien dit bedrag niet binnen 14 dagen zal worden betaald, wordt 40,00 euro buitengerechtelijke koste n in rekening gebracht.
Blijkens een internet bankieren transactie is op 17-3-2014 van girorekening 901386
15,75 euro afgeschreven naar Atlas for Men, omschrijving 2000000013516400, IBAN
NL59 INGB000, 7990303. Deze gegevens heb ik in een e-mail verzonden aan de klantenservice van Atlas for Men. Waarop Atlas per omgaande mailde : Bericht niet
verwerkt en verwees vervolgens naar telefoonnummer 09009009818. Dit nummer
heb ik 3 x gebeld , een stem verklaarde, dat alle medewerkers bezet waren en dat ik
het later nog maar eens moest proberen.

Atlas moet betreffende brief als niet verzonden beschouwen.

Atlas for Men
    Beste mevrouw Postma,Dank u wel voor uw bericht. Ik betreur wat er is gebeurd. Dit is niet de normale werkwijze bij Atlas. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden. We hebben helaas wat problemen gehad met ons systeem die nu gelukkig opgelost zijn. Maar we gaan de nare situatie waarin u bent beland snel rechtzetten. Uw gegevens hier op de site stuur ik naar onze teamleider die contact met u opneemt om uw gegevens te verifiëren en deze kwestie zo spoedig mogelijk op te lossen.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we er alles aan doen om bestellingen, betalingen etc. snel en soepel te laten verlopen.
    Nogmaals, onze welgemeende excuses. Mocht u nog vragen hebben, uw kunt mij bereiken via klantenservice@atlasformen.com. U krijgt binnen 1 werkdag reactie.
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen
    m.postma1@tele2.nl
    De heer Bregman van Atlas klantenservice heeft mijn klacht doorgestuurd naar de teamleider die neemt met contact met mij
    op om de klacht te verifieren . Dit is nog steeds niet gebeurd.
    Atlas for Men
    Beste mevrouw Postma,
    Dank voor u reactie. Hij neemt spoedig contact met u op. We zijn ermee bezig.
    Mijn excuses dat u nog even moet wachten.
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen
    m.postma1@tele2.nl
    Op 28 april heeft een medewerkster van Atlas mij telefonisch medegedeeld dat er een fout was gemaakt Hiermee is voor mij
    de zaak afgedaan, met dank aan de Consumentenbond.
    m.postma1@tele2.nl
    Nogmaals hartelijk dank voor uw bemiddeling.

m.postma1@tele2.nl

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?