Klacht Atlas for Men: Betalingsherinneringen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 141318
Gebruiker
Hubert
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Nota 79,39 EUR 8 oktober 2015 betaald.
Op 11-11-2015 en 25-11-2015 ontvang ik herinneringsnota's.
01-12-2015 telefonisch contact gehad, door een vergissing vanuit uw kantoor moet ik van alles ondernemen. Ik wil dat u stopt met het sturen van nota's en zal NOOIT meer iets bij u kopen. Dus ook stoppen met de folders enz toesturen, want deze gaan ongeopend de vuilnisbak in.

Gewenste oplossing

Nota is betaald, dus stoppen met het sturen van nota's.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Hubert
    Datum
    Omdat er niet op gereageerd is. wellicht moet dit maar eens doorgegeven worden aan een tv consumentenprogramma. Slechte organisatie. dat heb je als bedrijven groot zijn geworden. Jammer hoor.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen