Klacht Atlas for Men: dhlforyou.nl/gemist werkt niet.

kippenvrouwtje

ettelijke malen geprobeerd mijn bezorgcode in te vullen bij dhlforyou.nl/gemist maar ik kom er niet in.
Wanner het pakket weer wordt aangeboden ben ik er wel maar de postbode van dhl kan niet met de auto door de slagboom daarvoor is een speciale sleutel nodig en zo komt er weer een gemistkaartje in de brievenbus en begint alles weer van voor af aan. Jammer maar wat is de oplossing?

Atlas for Men
    Beste mevrouw de Jager van der Eem,

Dank voor uw melding. Het is inderdaad een vervelende situatie. Om het op te lossen, kunt u mijns inziens twee dingen doen: 1. DHL bellen via het gratis nummer: 0800 – 0552, om met hun dit probleem af te stemmen zodat zij met u een tijd of een andere mogelijkheid kunnen afspreken. 2. Mocht er iemand bij de slagboom zitten (zoals beveiliging), vragen of zij het pakketje in ontvangst willen nemen of u willen bellen zodra DHL arriveert. En anders kunt u misschien een ander afleveradres doorgeven waarop het pakketje wel aan de deur af te geven is?

Mocht u er niet uitkomen, hoor ik het graag, dan ga ik verder zoeken naar mogelijkheden.

W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?