Klacht Atlas for Men: Eindeloze conversaties....

Klachtnummer
# 107877
Gebruiker
Kroon
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Maandenlang vele vele mails en klachten......
en dan nu nog geen oplossing!
De ene smoes na de andere.....
Gaat om overleden heer AJB Opdam In Heiloo (klantnummer is bij u al lang bekend!!), en het geld werd overgemaakt door S. Kroon te Castricum....
en dan nu weer de volgende smoes: "we weten het klantnummer niet om wie het gaat"....

Ik ben er helemaal klaar mee! Ben in de rouw om het verlies van mijn partner en kan hier niet mee tegen!! Wens geen telefoontjes meer te ontvangen, maar enkel maar mijn geld terug! Is domweg gewoon/simpel terug te boeken, meer niet!!

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste mevrouw Kroon,Dank voor u bericht. Ik begrijp uw verdriet en uw boosheid. En bied nogmaals mijn welgemeende excuses aan. Onze customer service heeft u een aantal malen geprobeerd te bellen om deze nare situatie z.s.m. recht te zetten. Het bleek dat zij dit niet konden doen omdat er kwetsende opmerkingen gemaakt zouden zijn naar onze medewerker. Wij willen u echt alleen maar helpen en deze kwestie z.s.m. oplossen. Ik vraag u heel vriendelijk of u alstublieft wilt meewerken aan het oplossen van deze zaak.
    Ik zal nogmaals vragen aan de customer service om u te benaderen want alleen op die manier kan het snel en goed worden opgelost. Ik begrijp dat het voor u heel lastig en naar is en ik zou willen dat we het anders kunnen doen, maar verifiëren is nu eenmaal noodzakelijk.
    Ik hoop op uw medewerking waarvoor hartelijk dank.Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen
  2. Auteur
    Kroon
    Datum
    Dank voor uw bericht.
    Maar als ik gebeld word en er wordt gevraagd naar het klantnummer van mijn man, en ik leg uit dat ik dat niet weet, wordt de mevrouw aan de telefoon meteen boos.... waarop ik dus ook!!
    U weet vast onderhand wel het klanten nummer van dhr. Opdam in Heiloo Immers!?!
    Ben al ruim een maand met u bezig, ben het helemaal zat! Heb wel wat anders aan mijn hoofd!
  3. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste mevrouw Kroon,Ik begrijp uw situatie. Ik heb ondertussen mijn teamleider gevraagd of hij wederom contact met u wilt opnemen om de vervelende kwestie recht te zetten. Ook heb ik gevraagd of het zonder vermelding van klantnummer opgelost kan worden. Ik begrijp dat het pijnlijk is en dat u inderdaad wel iets anders aan uw hoofd heeft, maar helaas, alleen met uw medewerking kunnen we het oplossen. Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen