Klacht Atlas for Men: foute herhaling betalingsachterstand

Klaas

16 jan.rekening betaald,verzendkosten vergeten.Op 8 april herinnering gekregen. op11 april verzendkosten overgemaakt.totale factuur van 24,75 was voldaan.Nu op 20 mei weer herinnering van rekening welke dus op 11 april was voldaan.Mocht dit misverstand blijven bestaan dan a.u.b. duplikaat rekening.

Atlas for Men
    Beste heer de Ruiter,
    Dank u wel voor uw melding. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden.
    De situatie die u omschrijft, is niet de normale werkwijze bij Atlas. We hebben helaas wat problemen gehad met ons systeem waardoor er onterechte aanmaningen naar sommige van onze klanten zijn gestuurd. Dit is een vervelende situatie, dat begrijpen wij. Uw gegevens hier op de site stuur ik naar onze teamleider die contact met u opneemt om deze kwestie zo spoedig mogelijk op te lossen.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we er alles aan doen om bestellingen, betalingen etc. snel en soepel te laten verlopen.
    Nogmaals, onze welgemeende excuses. Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via klantenservice@atlasformen.com.
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?