Klacht Atlas for Men: Geen Geld Terug

Ada

Wij hebben op 16 mei een complete zending met een waarde van € 124.75 geretourneerd.
Terugbetaling bleef uit : Na een maand gebeld : het geld moest via Frankrijk terugkomen, maar dat zou binnenkort gebeuren.

We zijn nu inmiddels drie maanden verder : Niets meer vernomen

Geld terug

Atlas for Men
    Beste mevrouw Ravesloot,Allereerst mijn oprechte excuses. Dit is niet hoe wij normaal gesproken werken bij Atlas. Ik heb dan ook direct contact gezocht met onze customer service en er is iets fout gegaan bij het terugbetalen. Uiteraard willen wij deze nare situatie zo spoedig mogelijk voor u oplossen.Wilt u mij uw volledige gegevens toesturen inclusief uw klantnummer (mocht u die niet hebben, dan graag uw adres) en uw IBAN. Mijn e-mailadres is: klantenservice@atlasformen.com. Nadat ik uw gegevens ontvangen heb, stuur ik deze door naar de teamleider die contact met u opneemt om uw gegevens te verifiëren en het bedrag zo snel mogelijk terug te storten.Wij waarderen onze klanten zeer en ik kan u verzekeren dat wij ons uiterste best doen om alles zo snel en goed mogelijk te laten verlopen. Nogmaals mijn excuses. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact met mij opnemen. U krijgt binnen 24 uur reactie. Met vriendelijke groet,W. Bregman
    Klanterservice Atlasformen
    Atlas for Men
    Beste mevrouw Ravesloot,Ik zie net pas dat u klacht van enige tijd terug is. Mijn excuses. Kunt u mij vertellen of de klacht al is opgelost? Zo niet, dan ga ik er achteraan en ontvang graag uw volledige gegevens op klantenservice@atlasformen.com. Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?