Klacht Atlas for Men: Geen levering van het bestelde:Koffertje met 2 Laguiole messen Q0024 50, 2x besteld

MMagielse

Op 22 november 2014 heb ik 2x een messenset van laguiole besteld.
Tot op heden geen levering en geen geld terug.
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, maar kost je per keer €0,60
Op mail wordt slecht/traag gereageerd.Vaak alleen bericht van ontvangst en dat het doorgestuurd wordt naar de betreffende afdeling.
Gemaild op 22-12-'14, 2-1-'15 en 12-1-'15
Deze week dus weer gemaild, voor de 3de keer: bestelling wil ik direct annuleren en mijn geld terug .De levering duurt veel te lang.
Ik krijg als antwoord dat de levering vertraagd is, maar ik zodra het binnen is, alsnog krijg toegestuurd.
Weer terug gemaild, dat het echt veel te lang duurt en ik de bestelling dus wil annuleren en per omgaande het betaalde bedrag (€24,75) terug wil.
Het is toch te gek, dat je bijna 2 maanden op een bestelling moet wachten en er van hun kant gewoon niets gemeld wordt.
Zeer slechte klantenservice, onbereikbaar en niet adequade reactie op mails van klanten.

Annulering bestelling en terugstorten van het betaalde bedrag per omgaande!

MMagielse
    Inmiddels ben ik bijna 5!maanden verder na het plaatsen van de bestelling. Ik heb veelvuldig mailcontact gehad omdat het bedrijf telefonisch niet bereikbaar is. Mijn bestelling annuleren en mijn geld terug ook niet mogelijk door niet met elkaar corresponderende computersystemen.Zelfs hogerop gezocht bij de Autoriteit Consument en Markt.Maar ook dit helpt dus niet.
    Ik moet geduld hebben.......De verzending van de verrekijker na 17 maart heeft ook nog niet plaatsgevonden.
    Atlas for Men
    Beste mevrouw Magielse,Dank voor uw bericht. Ik was geschokt toen ik las wat u is overkomen. Dit is een nare ervaring voor u met ons, maar ik kan u verzekeren het is geenszins de normale gang van zaken bij Atlas.
    Allereerst: mijn welgemeende excuses. Ik heb na het lezen van uw bericht direct contact opgenomen en we gaan dit uiteraard zo spoedig mogelijk rechtzetten. Graag ontvang ik uw klantnummer en IBAN, u kunt dit sturen naar: klantenservice@atlasformen.com. Uw gegevens stuur ik naar onze teamleider die contact met u opneemt om uw gegevens te verifiëren en deze nare situatie op te lossen.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we onze uiterste best doen om bestellingen, retouren etc. snel en soepel te laten verlopen. Nogmaals onze excuses en we zullen er alles aan doen om uw vertrouwen in ons weer te herstellen.
    Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via e-mail klantenservice@atlasformen.com. U krijgt binnen 1 werldag reactie.
    Klanterservice Atlasformen
    MMagielse
    Ik hoop ten zeerste dat nu deze onverkwikkelijke zaak pgelost wordt.
    Overigens zijn klantnummer en rekeningnumner al meerdere keren door mij verstrekt.
    Ik zal dit nogmaals verstrekken
    Groet M.Magielse
    Atlas for Men
    Beste mevrouw Magielse,Dank voor uw reactie. We gaan zorgen dat het z.s.m. wordt opgelost. Ik heb helaas uw gegevens nog niet ontvangen, wilt u zo vriendelijk zijn deze te sturen naar: klantenservice@atlasformen.com? Hartelijk dank.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Atlasformen
    Acties Gino en Marjolein Prins-Magielse 16-4-2015
    Aan: klantenservice@atlasformen
    Beste mevrouw Magielse,Dank u voor uw snelle reactie. Ik heb zojuist al uw gegevens naar mijn teamleider gestuurd. Hij neemt z.s.m. contact met u op om de kwestie op te lossen. Er zijn wat problemen geweest in ons systeem, maar daar mag u niet de dupe van worden. Mijn excuses. Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij via dit e-mailadres bereiken.
    Met vriendelijke groet,Wanda Bregman Klantenservice Atlasformen
    Atlas for Men
    Beste mevrouw Magielse,Ik heb zojuist doorgekregen dat uw klacht is verholpen. Daar ben ik blij om.
    Ik wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Atlasformen
    MMagielse
    Beste mevrouw Bregman,Ik ben idd gister gebeld door de klantenservice, dat mijn bestelling nu geannuleerd is, omdat het niet meer geleverd kan worden. Het bedrag zal as. vrijdag naar mij overgemaakt worden.Vervolgens heb ik een mailtje gekregen. Of ik de bestelling van november 2014 die geannuleerd was, opnieuw wilde bestellen...Kortom nog steeds heel veel langs elkaar heen werken. Ik wacht met spanning de terugbetaling af.
    Pas dan is de klacht verholpen!
    Vriendelijke groet, M.Magielse
    MMagielse
    Na bijna 6 maanden heb ik nu eindelijk het geld teruggestort gekregen.Gelukkig maar!De manier waarop ongelooflijk!
    De op deze site beloofde snelle afhandeling klopte niet.Er kwamen nog diverse tegenstrijdige en leugenachrige reacties.Kortom nooit meer zaken doen met Atlas for men.Onbetrouwbaar bedrijf.

MMagielse

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?