Klacht Atlas for Men: Interesse voor klachten is nihil, terwijl het probleem ontstond door instabiele software.

Klachtnummer
# 288492
Gebruiker
H. Schnabel
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Op 06.12.20117 schreef ik aangetekend het volgende:
"Geachte Heren,
Betr. Klacht Klantnummer:9768723.
Als regelmatig klant bestelde ik op 13 November schoenen ten bedrage van €33,85 en betaalde via Ideal.
Door een fout in Uw software werd deze opdracht door het systeem niet afgerond, terwijl ik om 16.38 en 16.44 twee keer €33,85 betaalde.
Ik ontving dus van U niets en intussen heb ik 3 keer gebeld en 8 emails gestuurd,, met het doel mijn ten onrechte betaalde €67,70 terug te krijgen.
Ik kreeg van U geen enkele reactie!!!!!
Bijgaand doe ik U nogmaals mijn betalingsbewijzen toekomen (zie 3 bijlagen).
Wilt U nu omgaand € 67,70 terugstorten op mijn bankrekening NL58ABNA0411154192, zodat wij normaal zaken kunnen blijven doen.
Bij voorbaat dank voor Uw omgaande actie, Hoogachtend,

H.J.Schnabel ""
Tot vandaag ontving ik geen enkele reactie!!!!!!!!!!!!

Gewenste oplossing

Eindelijk reactie en teugstorting van de € 67,70, waar geen enkele levering tegenoverstond.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen