Klacht Atlas for Men: Niet ontvangen verzendkosten (wel toegezegd) van retourzending.

Balen

2 t-shorts ontvangen op 17 december 2013. Knoopjes zitten er scheef op, ga niet akkoord. Retour gezonden 24-12-2013 met verzoek de verzendkosten te vergoeden (€ 6,75). 27-12-2013 gebeld ; verzendkosten worden teruggestort. 20-2-2014 Maaike ; verzendkosten worden teruggestort. 03-04-2014 Silvia Jansen ; wordt nogmaals doorgegeven aan de boekhouding, worden teruggestort. 14-5-2014 Niels Roemersma ; binnen 3 weken worden de verzendkosten teruggestort. 2 maal klachtenmails verzonden op 19-08-2014 en 10-11-2014 ; krijg wel bevestiging dat klacht is ontvangen en in behandeling zal worden genomen en verder blijft het stil!!! Schiet dus echt voor geen meter op. Ben aan telefoonkosten hetzelfde bedrag reeds kwijt. Beloofde cadeaus is er 1 na lang aandringen gekomen, ander nooit gezien. Vind dit absoluut geen service!!! Christine Arfman, klantnummer 000.538.50.99 // bestellingsnummer 629090 // factuurnummer 00066654.

Het overmaken van de gemaakte verzendkosten (€ 6,75) en als het kan ook nog € 5,00 voor gemaakte telefoonkosten.

Atlas for Men
    Beste mevrouw Arfman,Dank voor uw melding, ik betreur zeer wat er destijds gebeurd is. Ik kan u garanderen dat dit niet de normale werkwijze is bij Atlas. Alsnog mijn oprechte excuses voor de nare ervaring die met ons heeft gehad.
    Rest mij u nog te vragen: is uw situatie uiteindelijk naar behoren opgelost?
    Ik hoor het graag van u.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we onze uiterste best doen om bestellingen, betalingen etc. snel en soepel te laten verlopen. Nogmaals onze excuses.
    Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via e-mail: klantenservice@atlasformen.com. U krijgt binnen 1 werkdag reactie.
    Klanterservice Atlasformen
    Balen
    Heb weer een nietszeggende mail ontvangen waarin beloofd wordt dat mijn klacht wordt doorgeleid naar de boekhoudafdeling. Dit is mij al 5 keer eerder beloofd, dus ik heb er weinig vertrouwen in.
    Atlas for Men
    Beste mevrouw Arfman,Ik snap uw reactie, ik verzeker u dat mijn teamleider z.s.m. persoonlijk contact met u opneemt om de nare kwestie op te lossen. Met vriendelijke groet,
    Balen
    28 april 2015 ; Het schiet niet op.
    Balen
    04-05-2015 En het is nog steeds stil en dus niet opgelost.
    Beste mevrouw Arfman,
    We zijn er mee bezig. Ik heb vandaag nogmaals contact gezocht met mijn teamleider. Mijn excuses voor de verlate reactie van Customer service en dank voor uw geduld.
    Balen
    Vandaag, 18 mei 2015, weer zijn weer een tijdje verder en er is niets gebeurd. Veel bla, bla, maar geen daadwerkelijke actie. Beneden alle peil.
    Balen
    Net een mevrouw van Atlas for Men aan de telefoon gehad. De andere klacht is afgehandeld (openstaande bedragen). Hoera maaaaaaaaaar de verzendkosten waar het in deze klacht over gaat krijg ik niet vergoed. Had het pakketje bij een DHL servicepunt moeten afleveren en niet via de NL Post. Staat niet vermeld op de bon , maar zo is het en niet anders. En dat nadat 4 collega's mij verzekerd hadden dat het overgemaakt zou worden !!
    Atlas for Men
    Beste mevrouw Arfman,Ik ga kijken wat ik voor u kan doen en leg het nogmaals voor aan mijn teamleider. U hoort nog van ons.
    Balen
    Ik hoop op een goed resultaat. Wat betreft de (te vroeg afgesloten na nu blijkt) andere klacht, krijg toch weer een mail van incassobureau + een aanmaningsbrief van Atlas For Men. En dat terwijl mij telefonisch was verzekerd dat er geen openstaande bedragen meer zijn.Word er zo moe van!!! GRRRRR.
    Atlas for Men
    Beste mevrouw Arfman,Ik begrijp u reactie. Onlangs zijn er per abuis en tot onze grote spijt onterechte aanmaningen verstuurd naar diverse klanten. We doen ons uiterste best dit snel en goed op te lossen. U kunt de aanmaning als niet verzonden beschouwen. Nogmaals mijn excuses, we betreuren dit misverstand erg.
    Mocht u vragen hebben, u kunt mij bereiken via klantenservice@atlasformen.com.
    Balen
    Nog geen uitsluitsel gekregen wat betreft het terugstorten van de verzendkosten.
    Beste mevrouw Arfman,

Het volgende bericht heb ik ontvangen van customer service:

Referentie: [1657158-1433333307]
    Op de retourbon staat dat alle retouren via een DHL Servicepunt retour moeten
    en niet via de post want dat moet de klant het zelf betalen.
    Maar Altasformen heeft op 30.12.2013 € 6,75 terugbetaald aan de klant.

Kunt u dit checken in uw administratie?

U kunt de aanmaningen als niet verzonden beschouwen, uw saldo staat op 0. Excuses voor het misverstand.

Ik hoor graag van u of de kosten op uw rekening zijn teruggeboekt.
    Dank u.

Balen
    Dag W. Bregman, heb mijn papieren dagafschriften nagekeken en tot op heden geen bedrag van 6,75 ontvangen. Zou ook een beetje vreemd zijn want op 20-02-2014 is mij door ene Mike, op 03-04-2014 door Silvia Jansen en op 14-05-2015 door Niels Roemersma toegezegd dat het bedrag overgemaakt zou worden. Wanneer dit reeds was gebeurd (volgens u op 30-12-2013) was dat toch zichtbaar geweest voor de medewerkers? Zou zeggen, laat maar zien die overschrijving!!Met vriendelijke groet, Christine Arfman.
    Beste mevrouw Arfman,

Ik ben verbaasd dit te lezen en heb een notitie gestuurd naar customer service met het verzoek dit heel goed uit te zoeken en snel contact met u op te nemen.

Beste mevrouw Arfman,

Mijn oprechte excuses, we hebben u verkeerde informatie gegeven. Het bedrag is inderdaad nog niet overgemaakt aan u. De volgende boodschap kreeg ik vanmorgen van customer service:

Referentie: [1660314-1433779479]
    Er zaten geen bankgegevens in het dossier, telefonisch aangevraagd bij de klant en een reminder naar de boekhouding gezonden.

Nogmaals mijn welgemeende excuses voor dit vervelende misverstand. Ik heb er nu spoed van gemaakt.

Balen
    Het is een grote wirwar bij Atlas for Men. Och nee, men heeft niets betaald omdat er geen rekeningnummer bekend is. Zie mijn andere klacht ; ik zou niet betaald hebben, maar had dus wel betaald vanaf mijn bankrekeningnummer, dus die had dan toch echt wel bekend kunnen zijn!! Maar ja, er is nu spoed van gemaakt!We zijn 13 dagen verder en ik heb nog niets ontvangen op mijn rekening. We wachten gewoon nog even af. Kwestie is ook pas ontstaan in december 2013!!!! Met vr. groet, Christine Arfman
    Atlas for Men
    Het duurt inderdaad veel te lang mevrouw Arfman, en dus heb ik zojuist contact gezocht met het hoofdkantoor met de vraag wat er aan de hand is. Ik kom erop terug.

Beste mevrouw Arfman,

Ik heb van customer service doorgekregen dat zij u meerdere malen hebben geprobeerd telefonisch te bereiken, maar zonder succes. Wij bellen 'anoniem'. Sommige mensen nemen dan de telefoon niet aan als ze dit zien op het scherm. Mocht u een telefoontje 'anoniem' ontvangen, dan kunnen wij dat dus zijn. We zitten er boven op, er schijnt iets verkeerds met de uitbetaling zijn gegaan. Normaliter heeft u namelijk binnen twee weken de betaling op uw rekening. Maar customer service blijft proberen om u telefonisch te spreken zodat we de zaak kunnen oplossen.

Balen
    Ik heb geen telefoon met display, dus kan ik nooit zie wie belt, anoniem of niet. Met mijn aansluiting is ook niets mis, dus vind ik het vreemd dat men geen contact heeft kunnen maken met mij. Maar wat zouden ze willen weten, vraag ik mij af? Het rekeningnummer is bekend, het bedrag, lijkt mij voldoende om deze kwestie af te ronden!! Groet Christine Arfman.
    Beste mevrouw Arfman,

Het is normaal dat wij even bellen om gegevens te verifiëren. Vandaar het telefoontje.

Balen
    Tot op heden nog geen geld retour ontvangen. Jammer.
    Beste mevrouw Arfman,

Uw klacht is in behandeling, uw uitbetaling is doorgegeven.

Ik wens u alvast een goed weekend.

Geachte heer Bregman,

zou fijn zijn wanneer deze kwestie afgehandeld gaat worden. Ik wacht af. U ook een fijn weekend toegewenst.
    Groet Christine Arfman.
    Balen
    Klacht is verlopen omdat bedrijf niet heeft gereageerd. Helaas heb ik tot op heden ook mijn geld niet terug ontvangen, dus deze hele klachtenprocedure heeft niets geholpen. Heel erg jammer en een dikke min voor Atlas For Men. Veel beloven meneer Bregman en verder niets doen, walgelijk!!!!!

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?