Opgelost door Atlas for Men: Nog steeds geen geld retour

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88168
Gebruiker
Nollypolly
Datum
23 reacties

Details

De klacht

Flees tuien terug gestuurd maar na diverse mailtjes waar mijn geld nog steeds niet terug. Antwoorden als computerstoring en "Volgens onze gegevens had terugbetaling inmiddels moeten geschieden.
We zullen dit de boekhouding laten controleren. Indien er iets mis is gelopen zal de betaling opnieuw worden verricht". Nu al weer een week geleden maar nog steeds niets ontvangen.

De oplossing

Met spoed geld retour!!!

23 reacties

  1. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer Croese,Dank voor uw melding, ik betreur zeer wat er gebeurd is. Ik kan u garanderen dat dit niet de normale werkwijze is bij Atlas. Alsnog mijn oprechte excuses voor de nare situatie.
    Rest mij u nog te vragen: is deze kwestie uiteindelijk naar behoren opgelost?
    Ik hoor het graag van u.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we onze uiterste best doen om bestellingen, betalingen etc. snel en soepel te laten verlopen. Nogmaals onze excuses.
    Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via e-mail: klantenservice@atlasformen.com. U krijgt binnen 1 werkdag reactie.
    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klanterservice Atlasformen
  2. Auteur
    Nollypolly
    Datum
    Ik heb nog steeds niets ontvangen!!!!!
  3. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer Croese,Dank voor uw reactie, en uw situatie spijt mij enorm. Ik zojuist uw gegevens op deze site doorgeven aan mijn teamleider en hij neemt z.s.m. contact met u op om deze kwestie op te lossen. Nogmaals mijn welgemeende excuses!Mocht u nog vragen hebben, kunt u mij mailen op: klantenservice@atlasformen.com.
    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen
  4. Auteur
    Nollypolly
    Datum
    Afgelopen week na een onterechte aanmaning van Atlas for men telefonisch contact gehad. Weer mijn verhaal gedaan en werd belooft dat zij mijn nu eindelijk gingen terug betalen.
  5. Auteur
    Nollypolly
    Datum
    27/4/'15 mail ontvangen:Onze excuses dat deze email pas nu naar u wordt verstuurd. Zoals we telefonisch hadden besproken is er momenteel een tegoed van 25,85 Euro op uw klantenaccount. Dit bedrag kon niet met de uitbetalingen van afgelopen donderdag meegenomen worden, maar dit gaat wel met die van de komende donderdag. De 25,85 Euro zullen dan binnen enkele dagen op uw rekening zijn bijgeschreven. De brief die u had ontvangen kunt u als niet verzonden beschouwen.
    8/5 nog steeds niets ontvangen
  6. Auteur
    Nollypolly
    Datum
    Net telefonisch contact gehad met de heer Barendse van AFM. Dit is een verkoper daar als je de opties 2 en 3 probeert krijg je niemand te pakken, druk, druk, druk. Zal dus erg veel klachten krijgen. Deze mijnheer ook 6/2/'15 gesproken en zou ook door geven aan administratie. Vindt het nu ook vreemd dat er niets gebeurt is en gaat het weer doorgeven aan de administratie.
  7. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer Croese,Ik heb zojuist uw melding naar mijn teamleider gestuurd. Excuses voor de vertraging. We zijn ermee bezig. Dank voor uw geduld.Met vriendelijke groet.
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen
  8. Auteur
    Nollypolly
    Datum
    Nog steeds niets ontvangen.
  9. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer Croese,Dat is geen goed nieuws. Tot onze spijt duurt de afwikkeling iets langer dan verwacht. U hoort spoedig van mij of van mijn teamleider.
    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen
  10. Auteur
    Nollypolly
    Datum
    Afwikkeling duurt iets langer dan verwacht ha, ha we zijn al 9 maanden hierover bezig.
  11. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Ik heb urgentie aangevraagd voor u heer Croese.
    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen
  12. Auteur
    Nollypolly
    Datum
    Dit blijft te gek voor woorden. Als ik Atlas for men kan afbreken zal ik het niet laten. T e triest voor woorden gaat om goed €25.
  13. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer Croese,Ik begrijp uw reactie en heb zojuist het hoofdkantoor in Frankrijk benaderd. Ik kom spoedig bij u terug.
    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen
  14. Auteur
    Nollypolly
    Datum
    Te triest voor ewoorden. Gaat om net € 25. Daar wil je toch geen dief voor heten.
  15. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer Croese,

    Ik snap uw reactie, maar ik kan u verzekeren, we zijn geen dieven. Het duurt veel te lang, dat begrijp ik ook. Ik doe er ook alles aan.

    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen
  16. Auteur
    Nollypolly
    Datum
    Vorige week woensdagmorgen 8:15 uur belde de heer Bartels en deze verzekerde mijn vrouw dat hij terugbetaling zou regelen. Helaas tot nu toe nog steeds niets ontvangen.
  17. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer Croese,

    Het kan inderdaad even duren voordat u het bedrag op uw rekening ziet, maar ik heb aan customer service gevraagd op welke datum u het geld daadwerkelijk ontvangt.

    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen

  18. Auteur
    Nollypolly
    Datum
    Mijnheer Bregman het blijft te triest voor woorden!!! Geld overmaken is toch zo gebeurd. Zelfs als ze het persoonlijk komen brengen had er al lang moeten zijn. Sorry maar ik vind Atlas for men maar een triest clubje. Dit komt toch allemaal niet geloofwaardig over. Als u principes hebt betaald u die € 25 toch gewoon uit eigen zak.
  19. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer Croese,

    Ik begrijp uw bericht. Het duurt inderdaad te lang. Ik doe er alles aan om deze zaak op te lossen. Uiteraard kan ik u niet uit eigen zak betalen, ik hoop dat u dat begrijpt. Maar ik ben nu andere wegen aan het bewandelen om uit te zoeken waarom dit zo lang moet duren.

    Ik kom z.s.m. bij u terug.

    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen

  20. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer Croese,

    We hebben alles uitgezocht en het blijkt inderdaad dat u nog een resterend bedrag van ons ontvangt. Het bedrag is: €25,95. Dit bedrag wordt overgemaakt en zal in de komende dagen terug te vinden zijn op uw rekening. Mijn excuses nogmaals, dat u zo lang heeft moeten wachten.

    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen
  21. Auteur
    Nollypolly
    Datum
    Vorige week werd ik gebeld door Atlas for men en er beloofd dat er vrijdag 26-6 betaald zou worden. Tot nu toe 29-6 22 uur nog steeds niets ontvangen. TRIEST!!!!!! Veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven.
  22. Auteur
    Nollypolly
    Datum
    Het wonder is geschied de € 25,85 is binnen.
  23. Auteur
    Nollypolly
    Datum
    Na een lang heen en weer gedoe met Atlas for men is betaling eindelijk binnen. Complimenten voor klachtenkompas.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nollypolly
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen