Klacht Atlas for Men: Onterechte aanmaning

Klachtnummer
# 105836
Gebruiker
Trix
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 13-4-2015 (ja, de dertiende...) een aanmaning gekregen om alsnog een rekening van 24 - 6- 2015 te betalen. Indien betaling achterwege blijft, wordt het bedrag van de factuur met 40,00 EUR verhoogd in de "verdere procedure voor uw rekening".

Uit de gegevens van de girorekening blijkt de nota al in juli 2014 is betaald. Is hier sprake van een slimme manier van Phishing?

De oplossing

Een eind aan dit soort activiteiten.

1 reactie

  1. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer/ mevrouw Meijer,Dank voor uw bericht. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden. Dit is niet de normale werkwijze van Atlas. Ik ga uitvinden wat er precies gebeurd is en hoe het kan dat u een aanmaning heeft ontvangen.Uw gegevens die hier op de site staan mail ik vandaag door naar mijn teamleider van Customer Service. Hij zal z.s.m. contact met u opnemen om deze nare situatie snel voor u op te lossen. Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we onze uiterste best doen om bestellingen, retouren etc. snel en soepel te laten verlopen. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie.
    Mocht u nog vragen hebben, kunt u mij bereiken via e-mail: klantenservice@atlasformen.com. U krijgt binnen 1 werkdag reactie.
    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klanterservice Atlasformen

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen