Klacht Atlas for Men: onterechte aanmaningen

ROG

Levering van artikelen op 11 maart 2014
Betaald op 4 april 2014
Sinds die tijd regelmatig aanmaningen.
Heb via email diverse keren gereageerd, banknummer en bank doorgegeven, via email een afschrift van betaling gestuurd, dit was niet voldoende dus via post nogmaals bewijs van betaling gestuurd.
op 30 maart 2015 ontving ik weer een herinnering en gereageerd via email dat reeds betaald was.
Nu, 9 mei 2015, weer een aanmaning met dreigement incassobureau ontvangen, heb een email gestuurd maar bericht ontvangen dat bericht niet verwerkt is, via email geen contact meer mogelijk. Heb proberen te bellen maar ook daar geen contant mogelijk.

Ben een zeer boze klant die gevraagd heeft of Atlas for Men hun financiële administratie op orde wil brengen. Wil geen aanmaningen meer ontvangen en verlang excuses van het bedrijf.

Atlas for Men
    Beste mevrouw Aukes,Dank u wel voor uw melding. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden.
    De situatie die u omschrijft betreur ik zeer. Dit is niet de normale werkwijze bij Atlas. We hebben helaas wat problemen gehad met ons systeem waardoor er onterechte aanmaningen naar sommige van onze klanten zijn gestuurd. Dit is een vervelende situatie, dat begrijpen wij. Uw gegevens hier op de site stuur ik naar onze teamleider die contact met u opneemt om deze kwestie zo spoedig mogelijk op te lossen.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we er alles aan doen om bestellingen, betalingen etc. snel en soepel te laten verlopen.
    Nogmaals, onze welgemeende excuses. Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via klantenservice@atlasformen.com.
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?