Klacht Atlas for Men: Onterechte Aanmaningen

vuursteen

Na twee aanmaningen over keurig betaalde artikelen (861319 uit 27-2-2014 en 10-4-14) heb ik beide keren een uitgebreide brief met uitleg naar u opgestuurd, de laatste keer op 10-04-2015, vergezeld van een uitdraai van de betalingen via de ING bank, ontvang ik vandaag weer een aanmaning net zelfs een dreiging van buitengerechtelijke incassokosten. Ik veronderstelde dat er een excuusbrief voor ondergane overlast in de envelop zou zitten. Ik zou adviseren: Breng snel uw boekhouding op orde en val mij niet lastig met onterechte aanmaningen. Dit veroorzaakt stress en irritatie.

Ik verwacht een excuus voor de onnodige overlast en een bevestiging dat de aanmaningen onterecht aan mij zijn verstuurd.

Atlas for Men
    Beste heer, mevrouw Klijnsma,
    Dank u wel voor uw melding. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden.
    De situatie die u omschrijft, is niet de normale werkwijze bij Atlas. We hebben helaas wat problemen gehad met ons systeem waardoor er onterechte aanmaningen naar sommige van onze klanten zijn gestuurd. Dit is een vervelende situatie, dat begrijpen wij. Uw gegevens hier op de site stuur ik naar onze teamleider die contact met u opneemt om deze kwestie zo spoedig mogelijk op te lossen.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we er alles aan doen om bestellingen, betalingen etc. snel en soepel te laten verlopen.
    Nogmaals, onze welgemeende excuses. Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via klantenservice@atlasformen.com.
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?