Klacht Atlas for Men: onterechte betalingsherinnering en aanmaning

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 110254
Gebruiker
Johannes
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bestelling /levering van 22-12-2014
Alles ontvangen ,maar teruggestuurd op 05-01- 2015
Op 08-04-2015 een betalingsherinnering ontvangen
Een mailtje gestuurd en een copie op de post gedaan van teruggestuurde bestelling
Daarna niets meer vernomen.
Tot mijn verbazing vandaag weer een brief met aanmaning ontvangen
Heb vandaag twee uur geprobeert het bedrijf te bereiken maar helaas

De oplossing

Ik wil dat dit opgelost wordt en wel zo snel mogelijk
en niet meer lastig gevallen wordt met aanmaningen

3 reacties

  1. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer Neels,
    Dank u wel voor uw melding. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden.
    De situatie die u omschrijft, is niet de normale werkwijze bij Atlas. We hebben helaas wat problemen gehad met ons systeem waardoor er onterechte aanmaningen naar sommige van onze klanten zijn gestuurd. Dit is een vervelende situatie, dat begrijpen wij. Uw gegevens hier op de site stuur ik naar onze teamleider die contact met u opneemt om deze kwestie zo spoedig mogelijk op te lossen.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we er alles aan doen om bestellingen, betalingen etc. snel en soepel te laten verlopen.
    Nogmaals, onze welgemeende excuses. Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via klantenservice@atlasformen.com.
    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen
  2. Auteur
    Johannes
    Datum
    Dank voor de reactie. en nu maar wachten op een berichtje van de Teamleider en hoop dat alles geregeld wordt
  3. Auteur
    Johannes
    Datum
    Veel beloven en niet nakomen van beloftes Niets meer gehoord
    Ik heb het gehad met dat bedrijf

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johannes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen