Klacht Atlas for Men: Retourstorting van betaald bedrag .

duinkerk

Ik heb onlangs een jas gekocht bij deze site en de jas paste niet en vervolgens retour gezonden. Het duurde enkele weken voordat ik een mailtje van hun kreeg met de melding om de nieuwe BANcode door te bellen, wat ik dus gedaan heb.
Nu staat er dat het bellen slechts 0,15 cnt per gesprek kost, maar zodra je verbinding hebt krijg je de mededeling dat het gesprek wel 0,60 cnt kost, ik heb intussen al 5 x gebeld maar zonder succes maar dit nog terzijde om het geld weer terug te krijgen denk ik dat je gewoon van je geld af bent.
PAS dus op om hier niet meer te bestellen.

Ik wil per omgaande het betaalde geld van 34 euro terug gestort hebben.

Atlas for Men
    Beste heer Duinkerk,
    Dank voor uw melding, ik betreur zeer wat er vorig jaar gebeurd is. Ik kan u garanderen dat dit niet de normale werkwijze is bij Atlas. Alsnog mijn oprechte excuses voor de nare ervaring die met ons heeft gehad.
    Rest mij u nog te vragen: is uw situatie uiteindelijk naar behoren opgelost?
    Ik hoor het graag van u.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we onze uiterste best doen om bestellingen, betalingen etc. snel en soepel te laten verlopen. Nogmaals onze excuses.
    Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via e-mail: klantenservice@atlasformen.com. U krijgt binnen 1 werkdag reactie.
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?