Klacht Atlas for Men: retourzending

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 90312
Gebruiker
freek
Datum
4 reacties

Details

De klacht

13-11 zending retour gestuurd nog steets niet afgehandeld naar +/- 6 mail
18-12 gebeld dat geld exl vezendkosten overgemaakt wordt
vandaag 29-12 nog niets ontvangen
2e retour zending 13-12 nog niets van bekent
vadaag gebeeld met klantenservice kan me ook niet veder helpen
heb ze ook gezechd dat ik me klacht door zou sturen word ook niet op gereageerd

De oplossing

afhandeling binnen 10 dagen geld + verzendkosten op mijn rekening

4 reacties

  1. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer Dael,Dank voor uw melding, ik betreur zeer wat er gebeurd is. Ik kan u garanderen dat dit niet de normale werkwijze is bij Atlas. Alsnog mijn oprechte excuses voor de nare ervaring die met ons heeft gehad.
    Rest mij u nog te vragen: is de kwestie inmiddels naar behoren opgelost?
    Ik het graag van u.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we onze uiterste best doen om bestellingen, betalingen etc. snel en soepel te laten verlopen. Nogmaals onze excuses en we zullen er alles aan doen om uw vertrouwen in ons weer te herstellen.
    Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via e-mail: klantenservice@atlasformen.com. U krijgt binnen 1 werkdag reactie.
    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klanterservice Atlasformen
  2. Auteur
    freek
    Datum
    Mijn reactie op jullie bericht over afhandeling  eerste retour zending  
    Retour op mijn rekening 31-12  tweede zending 13-12  retour op mijn
    Rekening 21-1 +/- 6 weken zonder ook maar enig contact
    Of mail van jullie te ontvangen netjes te zeggen verdient dat niet de schoonheid prijs
     Daar na ook niets meer besteld van wegen de afhandeling van retour
    Of klachten per telefoon of mail weer niet op word  gereageerd
    Freek  Dael
  3. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    beste heer Dael,Dank voor uw reactie. Mijn excuses. We hadden wat problemen met het systeem, die zijn nu gelukkig opgelost. Ik kan helaas niet uit uw reactie halen of uw kwestie opgelost is. Ik vermoed van wel, maar wellicht niet naar uw tevredenheid? Klopt dat? Mocht dit zo zijn heer Dael, nogmaals onze oprechte excuses.Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen
  4. Auteur
    freek
    Datum
    hele slechte afhandeling van atlas retour zending pas naar 6 weken
    afgehandeld zonder bericht of op mails of telefoon
    ook na afloop ven de klacht via klachtenkompas bij na geen reactie
    van hun gehad al een dat ze de volgende keer beter zou de doen
    waar ik totaal geen vertrouwen in heb

Uiteindelijke oplossing

Auteur
freek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen