Klacht Atlas for Men: Voor 2e maal dreigement voor buitengerechtelijke kosten bij niet betalen.

M.J.J. Landheer

Op 30 januari 2014 jack,schoenenen hoed besteld.
Op 4 februari jack en schoenen geleverd over hoed nooit meer iets gehoord.
Op 13 februari 2014 per giro betaald ,omschrijving op afschrift 7000000009988600 met het goede gironummer.
Mijn klantnummer is 7707942
Ik had in eerste instantie brief van 23-3-2015 al gereageerd maar op een andere nota van 42,75 met eenleveringstijd van 27-5-2014 die ik ook al had betaald met als bewijs een betalingsoverzicht.
Maar hierop heb ik geen reactie gehad.
Ik heb nu op6-5 2015 weer een aanmaning gehad.
Ik zal wel weer een copie betalingsoverzicht op sturen.
En hoop nooit meer zo stom te zijn iets bij deze zaak te bestellen.

Stopzetten aanmaningen.

Atlas for Men
    Beste heer, mevrouw Landheer,
    Dank u wel voor uw melding. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden.
    De situatie die u omschrijft betreur ik zeer. Dit is niet de normale werkwijze bij Atlas. Helaas zijn er door een aantal problemen met ons systeem onterechte aanmaningen naar sommige van onze klanten zijn gestuurd. Dit is een vervelende situatie, dat begrijpen wij. Uw gegevens hier op de site stuur ik naar onze teamleider die contact met u opneemt om deze kwestie zo spoedig mogelijk op te lossen.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we er alles aan doen om bestellingen, betalingen etc. snel en soepel te laten verlopen.
    Nogmaals, onze welgemeende excuses. Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via klantenservice@atlasformen.com.
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen
    Atlas for Men
    Beste heer, mevrouw Landheer,
    Ik heb zojuist vernomen dat de klacht is afgehandeld/ opgelost. Daar ben ik blij om. Wij hopen dat u tevreden bent met de afhandeling. En uiteraard dat wij u als klant wederom mogen verwelkomen. Ik wens u een fijn weekend.
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?